سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

........



من همسن و سال پسر تو هستم ، 

تو همسن و سال پدر من هستی. 

پسر تو درس می خواند و کار نمی کند، 

من کار می کنم و درس نمی خوانم. 

پدر من نه کار دارد ، نه خانه، 

تو هم کاری داری هم خانه ، هم کارخانه ؛ 

من در کارخانه ی تو کار می کنم. 

و در اینجا همه چیز عادلانه تقسیم شده است: 

سود آن برای تو ، دود آن برای من. 

من کار می کنم ، تو احتکار می کنی. 

من بار می کنم ،تو انبار می کنی. 

من رنج می برم، تو گنج میبری. 

من در کارخانه ی تو کار میکنم. 

و در اینجا هیچ فرقی بین من و تو نیست: 

وقتی که من کار می کنم، تو خسته می شوی، 

وقتی که من خسته می شوم ، تو برای استراحت به شمال می روی، 
وقتی که من بیمار می شوم ،تو برای معالجه به خارج می روی. 

من در کارخانه ی تو کار می کنم. 

و در اینجا همه کارها به نوبت است: 

یک روز من کار می کنم، تو کار نمی کنی، 

روز دیگر تو کار نمی کنی ، من کار می کنم. 

من در کارخانه ی تو کار می کنم 

کارخانه ی تو بزرگ است. 

اما کارخانه ی تو هر قدر هم بزرگ باشد، 

از کارخانه ی خدا که بزرگتر نیست. 

کارخانه ی خدا از کارخانه ی تو و از همه ی کارخانه ها بزرگتر است. 

و در کارخانه ی خدا همه ی کارها به نوبت است، 

در کارخانه ی خدا همه چیز عادلانه تقسیم می شود.

در کارخانه ی خدا ، همه کار می کنند.

در کارخانه ی خدا ، حتی خدا هم کار می کند.
قیصر امین پور

رژیم قذافی هم سقوط کرد

طرابلس به دست مردم افتاد/فرمانده یگان ویژه قذافی با انقلابیون تبانی کرده بود/هزاران زندانی سیاسی آزاد شدند/ فرزندان قذافی دستگیر شدند/ قذافی در یک پیام صوتی از مردم خواست به کمکش بشتابند و طرابلس را از انقلابیون پس بگیرند/سخنگوی انقلابیون گفت: قذافی طرابلس را ترک نکرده و در گوشه از این شهر پنهان شده است.

واکنش امام به هدیه دستبند طلای مادر یک شهید

بسم اللّه الرحمن الرحیم 

محضر مقدس رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامى حضرت آیت اللّه العظمى امام خمینى -روحى فداه - سلام علیکم از آنجا که مایل نیستم در این شرایط حساس وقت شریف را تصدیع نمایم بدون مقدمه سخنانم را آغاز مى کنم. 
من مادر یک شهید به نام سید على اصغر کیا از خیل عظیم شهیدان اسلام عزیز هستم. 
خود در اوایل زندگى بر اثر حادثه اى همسر عزیز خود را که از سادات بود از دست دادم و با چهار فرزند به یادگار از آن مرحوم مانده زندگى را ادامه دادم و یکى از آنها را در جنگ تحمیلى تقدیم اسلام و آن حضرت نمودم و اکنون نیز آماده انجام تکلیف مى باشم. 
اماما، پیام پر از درد و محنت شما در پذیرش قطعنامه 598 آسایش را از روح و جسم ملت ایران و مستضعفان جهان بویژه خانواده شهیدان گرفت و مطمئن باشید که آنها هم همانگونه که فرمودید آن را مانند جرعه زهرى نوشیدند ولى تحمل هر چیزى براى رضاى خدا و مصلحت اسلام عزیز گواراست. 
دشمنان قسم خورده اسلام عزم خود را جزم نموده اند که دین مقدس اسلام را منهدم و نابود نمایند و این را از اجداد و پیشینیان پلید خود به ارث برده اند. اما زهى خیال باطل. 
خدایا تو شاهد باش که ما هم با تاسى به پیشوایان بزرگمان همچون ابراهیم و محمد و على و زهرا و فرزندان معصومشان - صلواتاللّه علیهم اجمعین - و با تقلید از مرجع و ملجا عظیمالشان انقلاب عزم خود را جزم نموده ایم که تا آخرین نفر و آخرین نفس با اهداف نامبارک آنها مبارزه کنیم. 
اماما، راهپیمایى روز عید غدیر ثابت کرد که مردم شریف ایران مرگ را تحمل مى کنند ولى ننگ خوارى و ذلت در مقابل دشمنان اسلام را نه . 
آنها با این حضور نشان دادند که همواره گوش به فرمان رهبر الهى خود هستند و این اطاعت را به حکم آیه شریفه (اطیعوا اللّه و اطیعوا الرسول) تکلیف شرعى خود مى دانند. 
اماما، مبادا که شرایط روز دامان کبریایى شما را غبارآلود و دل مبارکتان را رنجور نموده باشد. 
ما به شما اطمینان مى دهیم که با اشک چشمانمان دامان و دلتان را شستشو و با خونمان نهرى و با اجسادمان سدى در مقابل دشمنان اسلام ایجاد خواهیم کرد که در آن غرق و زمینگیر شوند. 
اماما، اینجانبه هدیه اى ناقابل را که ذخیره نموده و دهها فکر و خیال براى مصرف آن جهت رفاه خود و فرزندانم داشتم به منظور رفع نیاز جبهه هاى جنگ تقدیم مى نمایم و همچنین نذر نموده ام که حقوق شش ماه خود را تقدیم نمایم. 
لذا اکنون هدیه مذکور (یک قطعه دستبند طلا) را به همراه مبلغ سى هزار ریال (حقوق یک ماه ) تقدیم و بقیه را نیز تحویل خواهم داد. 
انشاءاللّه. 
در خاتمه آرزوى دعاى خیر و تقاضاى عاجزانه دارم که با دستخط مبارک (ولو کوتاه ) جواب نامه را مرقوم فرمایید. 
از خداوند تبارک و تعالى به همراه همه مستضعفان و مسلمین و شیعیان طول عمر آن حضرت را با سلامت کامل خواهانم. 
حاجیه شمسى نورانى، از طلاب علوم دینیه و از خدمتگزاران امداد امام خمینى کاشان، والده شهید سید على اصغر کیا. 
والسلام علیکم و رحمةاللّه.

بسمه تعالى 
فرزند عزیزم، خانم حاجیه شمسى نورانى نامه پر احساس شما را خواندم. 
از شما و افرادى مانند شما نمى دانم چگونه باید قدردانى کرد. 
من که در مقابل اینهمه محبت و صفا غیر از تشکر و دعا کارى نمى توانم انجام دهم. 
دستبندت را برایت مى فرستم تا از جانب من هدیه اى باشد براى تو، و معادل آن را با نذر حقوق ششماهه ات را من خود به جبهه مى فرستم. 
از قول من به فرزندان عزیزت، این عزیزان ملت شریف ایران، سلام گرمم را برسان. 
خدا یار و نگهدارت باد. 
23 / 5 / 67 

بازرسی بدنی کودکان در فرودگاه های آمریکا

                               احتمالا دولت فکر می‌کند که کودکی که در بالا  وجود دارد با القاعده همکاری داشته و ممکن است که وی بمبی را در شلوار خود مخفی کرده باشد. 

طرح انتخاب دوست پسر و دوست دختر!

***مژده! *** مژده! *** بشتابید...

آن دسته از کسانی که خجالت می کشند ونمی توانند دوست دختر و دوست پسر پیدا کنند. یا داداش ویا پدر رو مادرشان نمی گذارند و گیر می دهند! یا اینکه کسی آنها را به خاطر زشتی چهره و موقعیت انتخاب نمی کند! و یا اینکه پول ندارند و غیره ،  در این طرح شرکت کنند.

شما با کمترین هزینه صاحب دوست دختر و دوست پسر می شوید.

فواید این طرح:

۱- هیچ کس نمی تواند جلوی شما را بگیرد!

۲- هیچ کس اصلا نمی تواند شما را ببیند!

۳- با دوست پسر و دوست دخترتان به هر نقطه از ایران وجهان که دوست دارید، می توانید سفر کنید.

۴- وسیله ایاب و ذهاب هم منحصر به فرد می باشد!

۵- دست برادر و پدر و مادر هم به شما نمی رسد و شما می توانید در عین حال آنها را دیده و به آنها پوزخند هم بزنید!

۶- هزینه موبایل و پیامک شما به صفر می رسد!!!

۷- از گشت ارشاد هم خبری نیست!

  و مزایای دیگر...

مراحل اجرای طرح:

بسیار ساده است؛

یک عدد پاره آجر یا آهن پاره را برداشته و به نقطه مشخصی در کله خودتان بکوبید درحدی که کاملا نمرده و به حالت " کما " بروید. شما در این حالت  راحت و آسوده با دوست دختر و دوست پسر خود ارتباط برقرار خواهید کرد، با شرایطی که بالا عرض کردم. به همین سادگی!

ما برای عملی بودن طرح خود توصیه می کنیم از سریال "5 کیلومتر تا بهشت" شبکه 3 دیدن فرمایید.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بعضی از این سریال های صدا سیما دیگه گند همه چیز رو درآوردن!

با این فیلم ها و سریال ها ارتباط دختر و پسر رو تو این دنیا خوب خوب جا انداختید که دست شما درد نکنه، شما رو به جان مادرتون دیگه با عالم قبر و احتضار و برزخ بازی نکنید...

از طرفی؛ این پسره که اینقدر با حیا بوده که به دختره نگفته دوسش داره، و آدمی متشرع بوده ، چرا روحش اینقدر پررو هست؟؟؟ بی خود نیست که بلا نسبت شما میگن " ای تو اون روحت! "

بعدش بد نیست این فیلم نامه نویس ها قبل از نوشتن و ساختن این فیلم ها یه مطالعه ی عمیق بر عالم روح و برزخ داشته باشند.

اصلا اگر ما نخوایم درباره روح بدونیم باید کیو ببینیم؟

خداوند در قرآن درباره روح اینطور می فرماید:

"و یسئلونک عن الروح قل الروح من أمر ربی و ما أوتیتم من العلم الا قلیلاً " از تو درباره روح سؤال می‏ کنند، بگو:روح از فرمان پروردگار من است و جز اندکی از دانش به شما داده نشده است".

مرحوم علامه طباطبایی در تفسیر المیزان درباره این آیه اینگونه می فرماید:"قل الروح" پاسخ کافی است از سؤال از روح و آن این که روح از مقوله امر است که فقط با امر الهی دفعتاً موجود می‏ شود. لذا معنای "مااوتیتم من العم الا قلیلاً " این است که؛ علم به روح که خداوند به شما داده، اندکی از بسیار است، چون روح موقعیتی در عالم وجود دارد و آثار و خواصی در این عالم بروز می‏دهد که بسیار بدیع و عجیب است و شما از آن آثار بی خبرید.

شکی نیست که محتوای این گونه فیلم ها از نوشته های بعضی از کتب غربی و دانشمندان آنها  نظیر" داستان های هری پاتر"است که ظاهرا بدجور فیلم سازان مارا جو گیر کرده است.

شما از الهام کدام حدیث و روایات این مجموعه را ساخته اید؟ ما که هرچه گشتیم چیزی درباره روح عالم کما یافت نکردیم. اگر سراغ دارید به ما هم معرفی کنید.

تذکر مهم :  مطلب فوق صرفا از دیدگاه اجتماعی به این فیلم نوشته شده است خواهشا دوستان اشتباه نکنند.

fبدون شرح

BBC فارسی (BBC) روز سه شنبه16 آگوست (25مرداد) تصاویر یک فوتبالیست که تبلیغ بهائیت را روی دستان خود هک کرده بود را به نمایش گذاشت.
این شبکه درمیان دنیایی از ورزشکاران تصویر یک فوتبالیست معروف باشگاه منچستر سیتی" Manchester City" به نام سرجیو آگوئرو""Sergio Aguero را که روی دست خود کلمه "جامعه بهایی" "Baha'I Society" را خالکوبی کرده نشان داد.
 
سرجیو«سرخیو» آگوئرا «آگرو» داماد مارادونا می باشد و در بسیاری از فعالیت های ورزشی از پدر زن خود راهنمایی می گیرد.
شبکه BBC با پخش این گونه خبر ها نقش یک مبلغ قابل اعتماد برای جامعه بهائی را ایفا می کند.