سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

عکس رییس جمهور مردمی دکتر احمدی نژاد در اتاق مارادونا

مارادونا سرمربی تیم ملی آرژانتین که کانون توجه نماندگان اغلب رسانه‌های جهان مستقر در آفریقای جنوبی است از اظهارنظرهای سیاسی منع شده است.
ستاره سابق فوتبال که روابط عمیقی با رهبر کوبا فیدل کاسترو دارد و ازعلاقمندان به هوگو چاوز رهبر انقلاب ونزوئلا است، از جمله کسانی است که معتقد است فیفا روابط استراتژیکی با کشورهایی از جمله آمریکا دارد. او که در آفریقا به شدت محبوبیت دارد و اخیرا پیراهن خود را به مردم ان کشور اهدا کرده است، از سوی فدراسیون فوتبال آرژانتین ممنوع السخن در امور سیاسی شده است.

به گزارش آخرین نیوز خبرنگاران برزیلی از اردوی تیم ملی آرژانتین خبر می‌دهند، مارادونا تصاویر رائول و فیدل کاسترو، سیمون بولیوار رهبر آزادی‌خواهان آمریکای جنوبی، محمود احمدی‌نژاد و هوگو چاوز، آوا مورالس رهبر بولیوی و اورتگا رییس‌جمهوری نیکاراگوئه را همراه خود دارد. مارادونا همچنین با ابراز علاقه به تیم کشور مسلمان الجزایر از حضور این تیم در جام‌جهانی ابراز خشنودی کرد. مقامات فیفا و کشورهایی همچون آمریکا و انگلیس از علنی شدن برخی تعلقات خاطر سیاسی مارادونا در جام‌جهانی با توجه به ابعاد آن و محبوبیت وی نگران هستند و در همین خصوص از مقامات ارشد آرژانتین خواسته‌اند به او یادآور شوند که از اظهارنظر سیاسی در جام‌جهانی خودداری کند.

عکس ندا و کروبی در اعلام خبر ریگی+عکس

سایت خبری یاهو در اقدامی قابل توجه، از تصویر ندا آقا سلطان و مهدی کروبی برای خبر مربوط به عبدالمالک ریگی سرکرده گروهک تروریستی شرق کشور استفاده کرده است.
به گزارش شبکه ایران، خبر اعدام عبدالمالک ریگی سرکرده گروهک تروریستی "جندالله" که ارتباطات وسیعی با دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی داشت،‌ رسانه‌های خبری جهان را به بازتاب وسیع اعدام این مهره تروریستی وا داشت.

بی‌بی‌سی در بازتاب اعدام این سرکرده تروریستی،‌ ضمن ابراز دلسوزی برای از دست رفتن چنین مهره شاخصی، وی را به اپوزیسیون ایران ارتباط داد و با کتمان خوشحالی مردم سیستان و بلوچستان از اعدام وی، از تلاش‌های ریگی برای مبارزه با حکومت ایران و برقراری شرایط ایده‌آل برای جمعیت اهل سنت در ایران خبر داد.

پایگاه آمریکایی "یاهونیوز" نیز طی اقدامی معنادار، از تصویر ندا آقا سلطان برای خبر اعدام این سرکرده تروریستی استفاده کرد تا بلکه ریگی را نیز عضوی از اپوزیسیون جنبش سبز معرفی کند که توسط ایران اعدام شده است.



این سایت خبری‌ طی اقدام دیگری، این بار برای خبر اعدام ریگی، تصویری از شیخ مهدی کروبی را در حالی که مورد اعتراض مردمی واقع شده بود، استفاده کرد.



این اقدام یاهونیوز در مشابه دانستن وضعیت ندا، کروبی و ریگی، در حالی صورت گرفته است که به درستی این سه پدیده یعنی قربانی جریان فتنه، رهبر این جریان و سرکرده تروریست‌های شرق کشور، به طور مستقیم و غیرمستقیم به عنوان مهره‌های کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی به کار می‌روند.

در موضوع کشته‌شدن ندا آقاسلطان، گرچه بررسی‌های تصاویر و فیلم‌های گرفته شده از این واقعه، از دست داشتن منافقین در جریان کشته شدن وی حکایت دارد و انتشار فیلمی پس از یک سال از سوی جریان فتنه نیز، چهره عامل ترور را به روشنی نشان می‌دهد اما رسانه‌های غربی در تلاشند از وی تصویری به عنوان قربانی راه آزادی بسازند.

یکی از سران اپوزیسیون ماه‌ها پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دهم، عنوان کرده بود که راهی برای پیروزی نیست و اصلاحات برای پیروزی "خون" می‌خواهد.

در جریان بعد از انتخابات نیز برخی چهره‌ها از سوی سایت‌های اینترنتی جریان فتنه، به عنوان قربانیان سرکوب معرفی می‌شدند اما یکی پس از دیگری،‌ با ظاهر شدن در مقابل تلویزیون از زنده بودن خود خبر می‌دادند.

کاریکاتوری از موسوی که ضد انقلاب را به هم ریخت

به گزارش فارس، کشیدن کاریکاتوری علیه "میرحسین موسوی" توسط "نیک آهنگ کوثر" کاریکاتوریست روزنامه های زنجیره ای که هم اینک در خارج از کشور پناهنده شده است، فضای جالبی را در جبهه ضد انقلاب بوجود آورده است.

کوثر در این کاریکاتور موسوی را پس از ده سال در اتاقی که تار عنکبوت در آن بسته شده درحال نوشتن بیانیه سیصدم نشان می‌دهد.

این کاریکاتور که اختلافات عمیق و قطع امید از کارایی موسوی برای جبهه فتنه را نشان می‌دهد، اعتراض اعضای جنبش سبز را درآورده، بشکلی که برخی از سایت های جبهه ضد انقلاب درباره این کاریکاتور موضع‌های تندی گرفته اند و این کاریکاتور را سبب انشقاق در جبهه ضد انقلاب دانسته اند.

              

کوثر در پاسخ به این انتقادات گفته که کار صرفاً روزنامه‌نگاری بی‌طرفانه و انتقاد بی‌رحمانه است.

یکی از سایت های ضد انقلاب درباره این کاریکاتور نوشت: نیک‌آهنگ کوثر در کاریکاتور جدیدش، میرحسین و شیوه‌ ‌مبارزه‌ بی‌خشونت او را به ریشخند گرفته است.

این سایت ادامه داده است: ارزش هنری کارهای او که روز به روز در حال افول است و کارتون‌‌هایش را تا اندازه‌ یک بیانیه‌ی‌سیاسی تقلیل داده است.

گفتنی است نیک آهنگ کوثر از کاریکاتوریست های روزنامه های زنجیره ای بود که چند سال پیش در یکی از کشورهای خارجی پناهنده شده است.