سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

عکس ندا و کروبی در اعلام خبر ریگی+عکس

سایت خبری یاهو در اقدامی قابل توجه، از تصویر ندا آقا سلطان و مهدی کروبی برای خبر مربوط به عبدالمالک ریگی سرکرده گروهک تروریستی شرق کشور استفاده کرده است.
به گزارش شبکه ایران، خبر اعدام عبدالمالک ریگی سرکرده گروهک تروریستی "جندالله" که ارتباطات وسیعی با دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی داشت،‌ رسانه‌های خبری جهان را به بازتاب وسیع اعدام این مهره تروریستی وا داشت.

بی‌بی‌سی در بازتاب اعدام این سرکرده تروریستی،‌ ضمن ابراز دلسوزی برای از دست رفتن چنین مهره شاخصی، وی را به اپوزیسیون ایران ارتباط داد و با کتمان خوشحالی مردم سیستان و بلوچستان از اعدام وی، از تلاش‌های ریگی برای مبارزه با حکومت ایران و برقراری شرایط ایده‌آل برای جمعیت اهل سنت در ایران خبر داد.

پایگاه آمریکایی "یاهونیوز" نیز طی اقدامی معنادار، از تصویر ندا آقا سلطان برای خبر اعدام این سرکرده تروریستی استفاده کرد تا بلکه ریگی را نیز عضوی از اپوزیسیون جنبش سبز معرفی کند که توسط ایران اعدام شده است.



این سایت خبری‌ طی اقدام دیگری، این بار برای خبر اعدام ریگی، تصویری از شیخ مهدی کروبی را در حالی که مورد اعتراض مردمی واقع شده بود، استفاده کرد.



این اقدام یاهونیوز در مشابه دانستن وضعیت ندا، کروبی و ریگی، در حالی صورت گرفته است که به درستی این سه پدیده یعنی قربانی جریان فتنه، رهبر این جریان و سرکرده تروریست‌های شرق کشور، به طور مستقیم و غیرمستقیم به عنوان مهره‌های کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی به کار می‌روند.

در موضوع کشته‌شدن ندا آقاسلطان، گرچه بررسی‌های تصاویر و فیلم‌های گرفته شده از این واقعه، از دست داشتن منافقین در جریان کشته شدن وی حکایت دارد و انتشار فیلمی پس از یک سال از سوی جریان فتنه نیز، چهره عامل ترور را به روشنی نشان می‌دهد اما رسانه‌های غربی در تلاشند از وی تصویری به عنوان قربانی راه آزادی بسازند.

یکی از سران اپوزیسیون ماه‌ها پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دهم، عنوان کرده بود که راهی برای پیروزی نیست و اصلاحات برای پیروزی "خون" می‌خواهد.

در جریان بعد از انتخابات نیز برخی چهره‌ها از سوی سایت‌های اینترنتی جریان فتنه، به عنوان قربانیان سرکوب معرفی می‌شدند اما یکی پس از دیگری،‌ با ظاهر شدن در مقابل تلویزیون از زنده بودن خود خبر می‌دادند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد