سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

عکس/ تعارف آدامس موزی به احمدی‌نژاد

در سفر استانی رئیس جمهور به شیراز، یکی از کودکانی که برای دیدار احمدی‌نژاد آمده بود، وقتی پشت تربیون و در کنار رئیس جمهور قرار گرفت، به او یک آدامس موزی تعارف کرد.




به گزارش مشرق، نگارنده وبلاگ عکاس مسلمان نوشت: در سفر استانی رئیس جمهور به شیراز، یکی از کودکانی که برای دیدار احمدی‌نژاد آمده بود، وقتی پشت تربیون و در کنار رئیس جمهور قرار گرفت، به او یک آدامس موزی تعارف کرد.

آخر هفته های جوانان انگلیسی+عکس-آیا این آزادی است؟؟؟؟؟؟

 حرام و مضر دانستن استعمال خمر و مسکرات اگرچه برمبنای شریعت و طریقت دین همواره مورد تأکید قرار گرفته اما امروزه نیز کارشناسان علم پزشکی به دلایل گوناگون مصرف آن را زیان‌بار اعلام کرده‌اند چرا که به خودی خود عقل را ضایع می‌کند. علاوه بر این با گذشت زمان و در طول استفاده‌های مکرر، این امر منجر به دگرگونی‌های روانی و جسمانی عمیق شده و باعث اختلالات قوای عالی روانی مانند اختلال در قضاوت و استدلال می‌گردد.

بر همین اساس است که برای جلوگیری از چنین اثراتی حداقل در جوامع اسلامی، همواره با آن برخورد شدید شده و قوانین و مجازات‌هایی را بر اساس دستورات دین وضع کرده‌اند.

با این حال استفاده از مشروبات الکی در جوامع غربی و اروپایی نه‌تنها آزاد است بلکه سالانه سود زیادی از خرید و فروش آن عاید کمپانی‌های اروپایی سازنده می‌شود.

تصاویر زیر حکایت جوانان انگلستان است که آخرهفته‌های خود را با مشروب می‌گذرانند و با حضور در اماکن عمومی موجب آسیب رساندن به مردم می‌شوند.

 
 
 
  
 
 


....

 هزاران نفر از دانش‌آموزان کشور به مناسبت فرارسیدن سالروز 13 آبان ماه با رهبر معظم انقلاب اسلامی، دیدار کردند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در این دیدار با اشاره به فتنه سال 88 و اغتشاش جمعی از فتنه گران در روز 13 آبان سال گذشته، عنوان کردند: جمعیت محدودی که پارسال آمدند و شعار دادند و می خواستند 13 آبان را به لجن بکشند، دنبال زنده کردن هیمنه آمریکا و زیر سوال بردن حرکت ملت در مقابل ظلم های آمریکا بودند.

ایشان با اشاره به حضور پرشور جوانان انقلابی در دفاع از انقلاب اسلامی، تاکید کردند: فتنه 88 را جوان‌ها مهار کردند.

رهبر معظم انقلاب افزودند: چند سال بعد که قلم‌های بسته شده بین‌المللی روان شود، خواهید خواند که چه توطئه بزرگی پشت فتنه 88 بود و چه قصد عجیبی داشتند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای همچنین خطاب به جوانان ایران اسلامی تصریح کردند: شما جوانان خط مقدم حرکت ملت ایران در میدان های سیاسی، اقتصادی و علمی هستید.

ایشان در بخشی دیگری از سخنانشان، با بیان اینکه از نظر آمریکا رابطه آنان با کشورهای جهان سوم، ارباب -رعیتی است، خاطرنشان کردند: روسای جمهور آمریکا پس از انقلاب برای بازکردن راه بسته شده شان، حرف های زیادی زدند اما باطنش همان پنجه چدنی و زیر دستکش مخملی بود.