سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

عکس:یتیمان دلاور مرد زاهدان

همسر و 2 فرزند شهیدمحمد گلدوی فردی که با ازخودگذشتکی مانع ورود عامل انتحار به مسجد جامع زاهدان شد و جان دههانفر را نجات داد.



نظر مقام معظم رهبری درباره ی یک کالای صهیونیستی

مقام معظم رهبری در پاسخ به استفتائی در مورد استفاده از کالای موتورولا که وابستگی به رژیم صهیونیستی دارد تصریح فرمودند استفاده از این کالا در مملکت اسلامی شرعا اشکال دارد.به گزارش جهان مقام معظم رهبری در پاسخ به این سوال که آیا توزیع و مصرف کالای شرکت موتورولا که وابستگی شدیدی به دولت غاصب صهیونیست دارد جایز است یا خیر، می فرمایند:باید از معاملاتی که به نفع دولت غاصب اسرائیل که دشمن اسلام و مسلمین است،خودداری شود و وارد کردن و ترویج کالاهای آنان که از ساخت و فروش آن سود می برند، برای هیچکس جائز نیست و همچنین برای مسلمانان نیز خرید آن کالاها به خاطر مفاسد و ضررهائی که برای اسلام و مسلیمن دارد جائز نیست. 

کروبی:نظام شاه بهتر بود

مهدی کروبی به دیدار خانواده «منصور اسانلو» که اتهامات وی هیچ ارتباطی به انتخابات ندارد و به دلیل تحریک کارگران به آشوب و ارتباط با محافل ضد انقلابی در زندان به سر می برد رفت.
به گزارش جهان مهدی کروبی در این دیدار و در ادعایی جدید ضمن ابراز تأسف و تأثر شدید از برخورد نظام با اسانلو ها ابراز امیدواری کرد تا هرچه سریع تر وی به خانواده اش بازگردد.
 
کروبی با اشاره به مبارزات انقلابی امام گفت که بنای امام و ما که همراه ایشان بودیم این بود که بساط ظلم برچیده شود نه اینکه امروز به اینجا برسیم و ادامه داد: آن زمانی که ما مبارزه را شروع کردیم و امام نهضت خود را آغاز نمود، بنای انقلاب بر این اصل بود که به کسی ظلم نشود. رفتارهای وحشیانه ای که اکنون بر افراد و خانواده هایشان وارد می شود، ظلمی است که بر مردم وارد می گردد که نظام شاه هم با آنهمه فساد، انچنین رفتاری را با خانواده ها انجام نمی داد و من به عنوان عضوی از این نظام شرمنده شما هستم.

بیل کلینتون خاتمی خواستار تـآمل با غرب بود

به گزارش شبکه ایران،‌ بیل کلینتون رییس‌جمهور پیشین آمریکا و همسر هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه فعلی این کشور، در گفتگو با شبکه خبری سی ان ان، با بیان اینکه 70 درصد یا دو سوم مردم ایران در زمان ریاست جمهوری وی در آمریکا به خاتمی رای داده بودند، گفت: "مردم ایران به مترقی‌ترین مرد رای دادند که خواستار تعامل با ما بود."

این اظهارنظر وی در حالی صورت گرفت که اولین دور از تحریم‌های سختگیرانه شورای امنیت علیه ایران، در دوران خاتمی-کلینتون شکل گرفته و ممکن است منظور کلینتون از "تعامل"، عقب‌نشینی‌های پی‌در پی دولت اصلاحات در سیاست خارجی و متعاقباً افزایش توقعات غرب از ایران در این دوره باشد.
رییس‌جمهور پیشین آمریکا بدون اشاره به انتخاب احمدی‌نژاد در سال 84 به عنوان واکنش مردم ایران به سوءمدیریت اصلاح‌طلبان در ایران و عقب‌نشینی‌های مداوم آنها در بحث هسته‌ای، اظهار داشت: "من هم قبول دارم که آراء مردم در انتخابات سال گذشته دزدیده شده است"!

وی همچنین در حالی که طی یک تقلب سیستماتیک در کشورش، جرج بوش با کسب آراء کمتری از الگور توانست به صورت "قانونی" به ریاست جمهوری برسد، افزود: "مقامات ایرانی قادرند در انتخابات تقلب کنند و قوانین مورد نظرشان را در پارلمان به تصویب برسانند."

رییس‌جمهور پیشین آمریکا با موثر ندانستن حمله نظامی به ایران افزود: "اگر تحریم‌ها علیه این کشور نتیجه ندهد، این سوال به وجود می‌آید که آیا با اقدام نظامی می‌توان مانع ایران شد؟ که جواب این سوال احتمالاً "نه" خواهد بود."

رییس‌جمهور پیشین آمریکا در تشریح پاسخ خود، عنوان کرد: "به این علت می‌گویم "احتمالاً" که ممکن است تأسیسات هسته‌ای ایران خارج از دسترس باشد. بنابراین ما باید با دیپلماسی فشرده مانع رسیدن ایران به بمب شویم. اگر اقدام نظامی صورت دهیم، 70 درصدی از مردم ایران که می‌خواهند دوست ما باشند از ما فاصله خواهند گرفت."

وی به این نکته که آیا تحریم‌های اقتصادی، باعث خشم 100 درصدی مردم ایران نسبت به آمریکا نخواهد شد؟! اشاره‌ای نکرد.

کلینتون با نادیده گرفتن گزارش‌های آژانس در مورد صلح‌آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان، گفت: "باید تحریم‌ها را به دقت اجرا کنیم و به ایرانی‌ها نشان دهیم که راه‌های بهتری برای زندگی عادی وجود دارد"!

وی در ادامه تعامل با اصلاح‌طلبان را راه درست برای تغییر ایران به آنچه مورد دلخواه آمریکاست، دانست و افزود: "ما نمی‌توانیم مستقیماً با نیروهای دموکرات در داخل ایران همکاری کنیم اما اگر بتوانیم با آنها معامله کنیم، ارزش بررسی دارد."

کلینتون با اذعان به اینکه آمریکا در مواجهه با ایران با مشکل حادی روبروست، افزود: "البته نمی‌خواهم بگویم که نمی‌توانیم ایران را متوقف کنیم اما مساله به مقدار زیادی پیچیده است."

عکس:

...

...