سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

درد و دل اشکبار با رییس جمهور

در جریان حضور رئیس جمهور در مراسم همایش بزرگ ورزش‌های رزمی که عصر دیروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد، حضور یک نوجوان در کنار احمدی‌نژاد و صحبت‌های درگوشی او با رئیس جمهور توجه حضار را جلب کرد.

اشک‌های این نوجوان در هنگام صحبت با رئیس جمهور، اطرافیان را مورد تاثیر قرار داد.

 


عکس های دیده نشده از شهید عمادمغنیه/تصاویر

     

                    

                           

«فتنه 88» کشور را واکسینه کرد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، رهبر معظم انقلاب در جمع پرشور مردم قم با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری دهم، حضور 40 میلیونی مردم کشورمان در این انتخابات را یک رفراندوم بزرگ به نفع نظام دانسته و فرمودند: دشمنان قصد داشتند با فتنه‌انگیزی این حضور پرشور را تحت‌الشعاع قرار دهند اما موفق نشدند و فتنه 88 کشور را در برابر میکروب‌های سیاسی واکسینه کرد. 

حضرت‌ آیت‌الله خامنه‌ای همچنین با اشاره به 2 رویکرد دشمن برای ترویج اسلام منهای روحانیت و همچنین اسلام منهای سیاست، خاطرنشان فرمودند: هرآنچه دشمن بر روی آن تکیه می‌کند و نقشه راه دشمن و طرح کلی اوست و دشمن بر روی آن متمرکز است، می‌تواند یک نقشه راه و الگو در اختیار ما بگذارد، بدین طریق که همان چیزی که دشمنان آماج حمله قرار می‌دهند باید آنها را حفظ کرده و بر روی آنها تکیه کنیم. 

ایشان همچنین با اشاره به تحریم‌های برخی دولت‌های استکباری علیه مردم ایران، با بیان اینکه تحریم‌ها از سال 58-59 شروع شد، اما تشدید تحریم‌ها برای این است که مردم از نظام جدا شوند، تأکید کردند: با این وجود مردم و مسئولان عملا نشان دادند که به توفیق الهی این تحریم‌ها اثر قابل توجهی بر زندگی مردم نخواهد داشت و مردم که مشکلات اوایل انقلاب را تحمل کردند امروز با مشاهده پیشرفت‌های عظیم کشور قدرتمندانه می‌ایستند و توطئه دشمن را خنثی می‌کنند. 

قابل توجه هنر مندان(بخصوص اهالی سینمای ما).....

 «مایک‌لی» خالق آثاری چون «رازها و دروغ‌ها» و برنده نخل طلای جشنواره کن، قرار بود ماه آینده در یک جشنواره فیلم در سرزمین اشغالی شرکت کند ولی او به تازگی اعلام کرده که به اسرائیل پا نخواهد گذاشت.

مایک لی در این خصوص اعلام کرد که او مخالف سیاست‌های رژیم صهیونیستی در غزه و به خصوص تصویب لایحه قانون شهروندی است.

مایک لی می‌گوید:«لایحه نژادپرستانه قانون شهروندی به طور اساسی زندگی 25 هزار فلسطینی که از کرانه باختری و نوارغزه وارد فلسطین اشغالی شده‌اند و با عرب‌ها ازدواج کرده‌اند را تحت تاثیر قرار می‌دهد.»

برمبنای لایحه قانون شهروندی کسی که بخواهد تابعیت این رژیم را دریافت کند باید سوگند یاد کند که رژیم صهیونیستی و سرزمین‌های اشغالی یک سرزمین یهودی است!

«رنن اسپچور»؛ سینماگر و مدیر مرکز هنری در سرزمین‌های اشغالی می‌گوید هنرمندان این کشور به دلیل سیاست‌های اتخاذ شده توسط رژیم صهیونیستی روز به روز منزوی‌تر می‌شوند.

«مایک لی» چندی پیش با فیلم «سالی دیگر» برای چهارمین‌بار در بخش رقابتی جشنواره کن حضور یافت. وی اولین‌بار در سال 1993 با فیلم «برهنه» جایزه‌ بهترین کارگردانی کن را گرفت. همچنین در سال 1996 با فیلم «رازها‌ و دروغ‌ها» نخل طلا و جایزه‌ کلیسای جهانی را کسب کرد.

از دیگر افتخارات سینمایی این فیلم‌ساز انگلیسی می‌توان به بهترین کارگردانی جوایز بافتا، یوزپلنگ طلایی جشنواره‌ لوکارنو، بهترین فیلم اروپایی جوایز گویا و شیر طلای جشنواره‌ ونیز اشاره کرد. این کارگردان 67 ساله تاکنون پنج‌بار نامزد جایزه اسکار شده است.

خواب شنیدنی سید حسن نصر الله از حضرت زهرا (س)

حضرت آیت الله خزعلی به نقل از سید حسن نصرالله می گویند:در یکی از روزهایی که اسرائیل با ناوگان های پیشرفته خود ، تا نزدیک مرز لبنان پیش آمده بود و ما با همه توان مبارزه کردیم ، خسته شده بودم و نمیدانستم چگونه میتوان ، آن ناوگانهای پیشرفته را منهدم کرد ! در اتاق فرماندهی از شدت خستگی خوابم برد . در خواب دیدم که به محضر اهل بیت علیهم السلام شرفیاب شده ام ، و به نوبت محضر آن انوار مقدس می رسیدم . من هر یک را که زیارت میکردم . پس از هدایت ، مرا به امام بعدی ارجاع میدادند تا اینکه به خدمت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) رسیدم ، به محض دیدن ایشان ، درد دل را آغاز کردم ، از سختی کار گفتم و از ایشان درخواست کمک کردم . آن حضرت با دست مبارکشان به سمت آسمان اشاره ای کرد و و با کلامی از ما دلجویی فرمودند ، در همان حال از خواب بیدار شدم . 
تنها چند ساعت از آن خواب گذشته بود که خبر دادند یکی از ناوگان های اسرائیل منهدم شده است . ساعت این اقدام پیروز مندانه را پرسیدم . درست این اتفاق در همان ساعتی که من آن خواب را دیده بودم روی داد.

اوج شعور دموکراسی و اندیشه ی سبزهای لجنی

،علیرضا افتخاری که پس از حمایتش از احمدی نژاد مورد هجمه بی شمار و غیرمنصفانه سبزها شده بود شب گذشته به انتقاد از برخوردهای این جریان با وی و خانواده اش پرداخت.

بنا بر این گزارش افتخاری در این مصاحبه که بصورت زنده پخش می شد گفت:من در برنامه ای به رسم ادب به رئیس جمهور عزیزمان ادای احترام کردم. از آن زمان به بعد،من و خانواده ام به وسیله تماسهای تلفنی مورد اذیت و آزار قرار گرفتم.

وی در ادامه با ذکر این نکته که ما همه باید در یک مسیر باشیم گفت:اهانتهایی که به خودم شد را می بخشم اما اهانتهایی که به دخترم در دانشگاه صورت گرفت را به هیچ عنوان نمی بخشم.

وی همچنین در حالی که به حالت بغض سخن می گفت، به تشریح نحوه برخوردهای ناشایست با خانواده اش پرداخت و گفت:در دانشگاه موهای دختر مرا کشیده اند و به وی توهین کرده اند در حالی که او یک استاد دانشگاه است.  

جک برتر سال 2010 توسط میر بنی آدولف موسوی

 میر بنی آدولف موسوی گفته است که اگر از احمدی نژاد استقبالی در لبنان بشود مطمئنا استقبال کنندگان ایرانی هستند!

به گزارش جوان میر بنی آدولف موسوی اظهارات جالبی پیرامون سفر احمدی نژادبه لبنان داشته است.

آدولف گفته است:در روزهای اخیر جمع زیادی از مردم توسط اتوبوس ، قطار و هواپیما به لبنان برده شده اند تا از احمدی نژاد استقبال کنند!

میر آدولف همچنین گفته که  اینها مستقبلین کیک و ساندیسی هستند که به لبنان رفته اند!

گفتنی است احمدی نژاد در سفر 2 روزه خود به لبنان امروز چهارشنبه دربدو ورود مورد استقبال عظیم و خودجوش مردم لبنان قرار گرفت.

نگرانی خانم بی حجاب برای حجاب!+عکس

به گزارش شبکه ایران، مشاور سابق وزرای دولت اصلاحات و همکار فعلی نهادهای وابسته به وزارت امور خارجه آمریکا، از آنچه توهین به "غیرت و ناموس زنان ایرانی" نامیده، انتقاد کرده است.

فریبا داوودی مهاجر که سابقه عضویت در شورای مرکزی سازمان غیر قانونی ادوار تحکیم را در کارنامه خود دارد، در یادداشتی که در سایت ضدانقلاب روزآنلاین منتشر شده، انتشار عکس‌هایی از مانور اخیر نیروی انتظامی که در آن برخی افراد خود را شبیه آشوبگران فتنه 88 گریم کرده بودند را نشانه بی‌غیرتی مسئولان ایرانی دانسته است!

البته این مطلب بامزه درحالی از سوی خانم مهاجر مطرح شده که وی چندی پیش، رسما در یک برنامه تلویزیون دولتی آمریکا دست به کشف حجاب زد؛ مساله‌ای که پخش فیلم آن از رسانه ملی بازتاب گسترده‌ای در میان افکار عمومی داشت.



کشف حجاب خانم مهاجر در برنامه زنده صدای آمریکا



فریبا داوودی مهاجر درحال دریافت جایزه از مقامات آمریکایی



داوودی مهاجر در جمع مدعوین یکی از کنفرانس‌های ضدایرانی

اشک مردم بصره با دیدن اولین قسمت مختارنامه

اولین قسمت مجموعه مختارنامه همزمان با پخش از سیمای ایران در جنوب عراق نیز با استقبال گسترده مردم بصره مواجه شد و زمزمه یا لثارات الحسین را با اشک، میهمان مردم نمود.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر جهان، انتظار برای دیدن سریال مختارنامه در ایران بلکه در تمام کشورهای مسلمان منطقه در ماه های اخیر دیده می شد و با توجه به سابقه دو دهه گذشته هنرمندان ایرانی در خلق آثار بزرگ دینی، تاریخی و اجتماعی بویژه کارگردانی همچون داود میرباقری از یک سو و عظمت کار مختار در تاریخ اسلام و انتقام از دنیا پرستانی که جهان را از وجود اولیاء خدا در فاجعه عاشورا خالی کردند از سوی دیگر، مشتاقان آثار دینی و تاریخی و محبان اهل بیت عصمت و طهارت را را در  انتظار دیدن این اثر هنری تلویزیونی که نزدیک به یک دهه برای ساخت آن وقت گذاشته شده است  قرار داد.

                    

بر اساس گزارش رسیده از استان بصره شب گذشته بسیاری از مردم استان جنوبی عراق با هیجان خاصی این سریال را به تماشا نشستند و بسیاری از آنها آن را ضبط نموده تا چندباره آن راببینند.
  
«منصور کاظم علی» از هنرمندان نمایشی بصره در گفتگو با خبرنگار جهان گفت: شب گذشته تیتراژ آغازین این سریال بی اختیار  ذکر یا لثارات الحسین و اشک را میهمان خانه های مردم بصره کرد.

وی در ادامه اظهار اشت:  مردم بصره با انس با سریال ها و فیلم های ایرانی و بدلیل ریشه فرهنگی عمیق با ایران، در سال های اخیر انس گستره ای با زبان فارسی پیدا کرده اند.

به گفته این هنرمند نام مختار و از همه مهم تر نام اهل بیت کافی است تا مردم بصره را در کنار این سریال میخکوب کند.

وی اظهار نظر در خصوص این سریال را زود توصیف کرد و گفت: امیدوار هستیم این سریال دریچه ای نو را به تاریخ واقعی اسلام که با حیله های سبزنشینان در اوراق تاریخ اسلام پنهان مانده بود بگشاید و زمینه سازی مناسبی برای اشاعه فرهنگ غنی اهل بیت عصمت و طهارت باشد.

             

منصور کاظم علی پیش بینی کرد این سریال بزودی با زیرنویس عربی در خیابان ها و مغازه های عراق عرضه شود.

یادآور می شود سریال های ایرانی در سراسر منطقه خاورمیانه، شمال افریقا، آسیای میانه، شبه قاره و حتی اروپا و آمریکا بینندگان فراوانی دارد که سریال های تاریخ اسلام در این بین بیش از همه مورد توجه هستند.

 

برای جهاد به جبهه رفتم ولی با اصرار رزمندگان باز هم خواننده شدم

محمد گلریز در گفت‌وگو با خبرنگار ایثار و شهادت باشگاه خبری فارس «توانا» اظهار داشت: با آغاز جنگ تحمیلی مسائل فرهنگی به ویژه سرودهای حماسی پررنگ شد و در جریان دفاع مقدس مشاهده کردیم که سرودها باعث می‌شد رزمندگان اسلام در صحنه‌های نبرد با قدرت بیشتری حاضر شوند. 
وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس بنده و دیگر هنرمندان سرودهای خود را به صورت زنده در جوار رزمندگان اسلام اجرا می‌کردیم و این امر موجب تقویت روحیه رزمندگان اسلام می‌شد. 

* برای جهاد به جبهه رفتم باز هم خواننده شدم 

این هنرمند بیان داشت: در اوایل جنگ با دانشجویان تربیت معلم گروهی را تشکیل دادیم که با عنوان جهادگر در جبهه حضور داشته باشیم وقتی به منطقه بستان اعزام شدیم، ما را به سوله‌ای که رزمندگان در آنجا مستقر بودند، هدایت کردند. 
گلریز یادآور شد: رزمندگان اسلام با دیدن بنده گفتند «آمده‌ای در اینجا برنامه اجرا کنی؟» در پاسخ گفتم «نه آمده‌ام مانند شما جهاد کنم» سپس با اصرار رزمندگان سرودی را ارائه دادم. 
وی اضافه کرد: پس از اجرای برنامه مسئولان و فرماندهان به بنده گفتند «حضور شما در جبهه به عنوان هنرمند مؤثرتر است» بنده نیز در جبهه‌ها با صدایی که خداوند عطا کرده بود، کارهای هنری ‌می‌کردم و در این زمینه خاطرات بسیار شیرین و به‌یادماندنی ‌دارم. 
این هنرمند با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: دفاع مقدس ما تا انقلاب حضرت مهدی (عج) ادامه خواهد داشت. 

* ارائه کارهای هنری و حماسی متأسفانه اکنون کمرنگ شده است 

این هنرمند در زمینه وظیفه هنرمندان در عرصه جنگ نرم بیان داشت: هنرمندان در جنگ نرم رسالت سنگینی بر عهده دارند زیرا آنها به عنوان الگو در جامعه مطرح هستند. 
وی بیان داشت: اکنون دشمنان با تبلیغات منفی می‌خواهند فرهنگ ما را تخریب کند لذا مسئولان فرهنگی با حمایت از هنرمندان می‌توانند، این تبلیغات منفی دشمنان را خنثی کنند. 
گلریز در زمینه پرداختن هنرمندان به دفاع مقدس، اضافه کرد: ارائه کارهای هنری و حماسی در اوایل دوران دفاع مقدس خوب بود اما متأسفانه اکنون کمرنگ شده است.