سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

مناظره ی دایییییییی و نیکی کریمی .....

چندی پیش عزت الله ضرغامی حکم تمدید ریاستش را دریافت کرد تا به گفته خودش تحولات اساسی در رسانه ملی ایجاد کند .

به گزارش جهان ، تغییراتی که رئیس سازمان صداوسیما در هفته های گذشته در مجموعه تحت مدیریتش ایجاد کرد نشان داد که وی از بخشی از مدیران و در واقع برنامه های تولید شده در سازمان راضی نیست . 

با این حال برخی از مدیران قدیمی سازمان برای نشان دادن تغییرات مورد نظر ضرغامی دست به کار شدند . گام اول را  فرجی مدیر شبکه اول سیما برداشت که طی دستوری از درج نام کوچک مجریان زن در سیما جلوگیری کرد و  متعاقبا پیشنهاد کرد : در مباحث کارشناسی مجریان خانم با مهمان‌های خانم گفتگو کنند و بالعکس. وقتی دو خانم در کنار هم باشند، مسلماً فضای بهتری ایجاد می‌شود. 

چندی پس از این اظهار نظر و اظهارات مشابه  , خبر تولید برنامه ای در رسانه منتشر شد که باعث تعجب صاحبنظران را در پی داشت و این شائبه را ایجاد کرد که احتمالا فقط مدیر شبکه یک در مورد محتوای تولید برنامه های رسانه ملی توجیه شده است و سایر مدیران شبکه ها نیاز مبرم به توجیه مجدد دارند .

ساخت یک برنامه عجیب در شبکه پنج و بدعت مدیران و تولیدکنندگان این برنامه همه نگاهها را متوجه خود کرده است .این در حالی است که عنوان می‌شود این برنامه 20 قسمتی از جذابیت خاصی برخوردار بوده و پیش‌بینی می‌شود مخاطبان بسیاری را پای گیرنده‌های تلویزیون بنشاند. 

در این برنامه دو چهره مشهور یک مرد و یک زن روبروی هم قرار می گیرند و از قرار معلوم، طرفین این مناظره، مجادله، گفت‌وگو، مصاحبه و یا هر اسم دیگری که بخواهید روی آن بگذارید(!) آزاد و مختار هستند تا هر آنچه می‌خواهند از یکدیگر بپرسند و عامل اصلی جذابیت این برنامه تلوزیونی همین موضوع است .تمامی چهرها به صرف مشهور بودن برای دعوت مد نظر تولیدکنندگان برنامه قرار گرفته اند .

نکته مهم در این میان تناقض و دوگانگی حاکم بر مدیریت و نظارت بر تولید برنامه ها است در حالی که بدسلیقگی تا آنجا پیش می رود که از درج نام کوچک مجریان زن جلوگیری می شود و جنسیت به هنگام اجرا اولویت قرار می گیرد این گشاده نظری در تولید برنامه های خاص چه توجیهی دارد .

گفته می شود در یکی از این برنامه ها  قرار است «دایی» چهره مشهورش حضور پیدا کند . گفته می شود  توافقات لازم برای نشاندن «نیکی کریمی»، دیگر فرد سرشناس سینمای ایران روبروی دایی نیز صورت پذیرفته است.

راستی داشت یادمان می‌رفت، از ما نشنیده بگیرید، اما شنیده می‌شود پشت این برنامه جذاب تلویزیونی پای «مسعود کیمیایی» اسطوره کارگردانی سینمای ایران در میان است که تمایلی به آوردن نامش به عنوان دست‌اندرکار تلویزیونی در این برنامه ندارد و... 
یادآور می شود تلاش جهان برای گفتگو با دست اندرکاران این برنامه به منظور تایید خبر منتشر شده تاکنون به نتیجه نرسیده است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد