سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

آمریکا نمایش آگهی مقایسه اوباما و احمدی نژاد را نپذیرفت



فرودگاههای اصلی آمریکا از نشان دادن آگهی شبکه خبری راشا تودی(روسیه امروز) که در کنار تصویر احمدی‌نژاد و اوباما می‌پرسید چه کسی تهدید اتمی بیشتری ایجاد می‌کند، خودداری کردند.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری راشا تودی(روسیه امروز)،فرودگاههای اصلی آمریکا از نشان دادن آگهی جنجال برانگیز این شبکه که تصویر احمدی نژاد و اوباما را بر روی یکدیگر قرار داده بود و می‌پرسید که چه کسی تهدید اتمی بیشتری ایجاد می‌کند، خودداری کردند.
این در حالی است که این تبلیغات، توجه مردم سراسر انگلیس را به خود جلب کرده است.
این آگهی‌های تبلیغاتی برای تبلیغات محیطی شبکه خبری "راشا تودی " در دسامبر 2009 در نظر گرفته شده بود.
پایگاه اینترنتی راشا تودی در مورد این تبلیغات می افزاید:تبلیغات راشا تودی تصاویری که زوایای مختلف یک داستان را نمایش می‌دهند پهلوی هم می‌گذارد، ما سوالاتی می‌پرسیم و ناظران را تشویق می‌کنیم که بیشتر سوال کنند، تا این که بتوانید با اطلاعات بیشتر، به یک قضاوت عادلانه دست یابید، با به چالش کشیدن دیدگاه پذیرفته شده، ما آن بخشی از اخبار را که به طور طبیعی قادر به مشاهده آن نیستید را آشکار می‌کنیم و در نهایت، هر چه بیشتر سوال کنید بیشتر خواهید فهمید.
متن تصاویر منتشر شده در فعالیت تبلیغاتی این شبکه که در آمریکا اجازه تبلیغ پیدا نکرد اما در انگلیس منتشر شد از این قرار است:
1- آیا ترس از یک تهدید ناشناخته، باید از اهمیت حضور بزرگترین زرادخانه هسته‌ای جهان بکاهد؟ کدامیک تهدید هسته‌ای بزرگتری است؟
2- آیا توانایی تحت تاثیر قرار دادن اذهان، نیرومندتر از یک نیروی مهلک است؟ کدامیک سلاح قدرتمندتری است؟
3-تغییرات جوی: حقیقت علمی یا داستان علمی؟ آیا تغییرات آب و هوایی، یک تهدید واقعی است یا توطئه‌ای جهانی؟
4-آیا ترور تنها توسط تروریست‌ها تحمیل می‌شود؟ اگر خشونت علیه غیر‌نظامیان یعنی تروریسم، پس مردم یک منطقه گرفتار جنگ چگونه نیروهای خودی را متمایز می‌کنند؟
5-کدامیک خطرناکتر است؟ آیا یک حکومت منتخب دموکراتیک باید از خشونت برای کنترل تظاهرات استفاده نماید؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد