سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

امام جمعه اسدآباد خطاب به محسن رضایی:


امام جمعه اسدآباد خطاب به محسن رضایی:
امثال موسوی با خیانت‌شان دیگر جایی برای وحدت نگذاشته‌اند‌

امام جمعه اسدآباد با اشاره به نظر محسن رضایی مبنی بر ایجاد وحدت در جبهه معترضین با دیگران گفت: امثال موسوی دیگر جایی برای وحدت نگذاشته‌اند و مردم به هیچ وجه از خیانت‌ها و اقدامات وی چشم‌پوشی نمی‌کنند.


حجت‌الاسلام و المسلمین علی زادسر جیرفتی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره اقدامات سران فتنه، موسوی و کروبی و اعمال و رفتار آن دسته از سیاستمدارانی که البته سیاسی‌کاری‌شان بر سیاستمداری آن‌ها غلبه کرده، افزود: انسان با مشاهده رفتار و حرکات برخی از این افراد ناخودآگاه به یاد این جمله "الملک عقیم " که همانا قدرت وفا ندارد و خیلی زود انسان‌ها را از پا درمی‌آورد می‌افتد، چرا که عدم همراهی قدرت با تقوا، عاقبت انسان را به خشونت، درشت‌گویی و انجام کارهای نادرست وا می‌دارد.
وی اظهار داشت: البته امروز هرچه در میان برخی سیاستمداران بیشتر جستجو می‌کنیم کمتر شاهد حضور تقوا در درون اقدامات آن‌ها هستیم برای اینکه تقوا در صدور برخی بیانیه‌ها، نامه‌ها و طرح بعضی موضوعات دخالتی ندارد.
امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه قدرت اصولگرا و اصلاح‌طلب نیز نمی‌شناسد، گفت: برخی نامه‌ها و خطبه‌ها طوری به نگارش در آمده یا بیان می‌شوند که دشمنان نظام اسلامی همچون رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس بیشترین بهره‌برداری را از آن‌ها می‌کنند.
وی تصریح کرد: همه این نامه‌ها و بیانیه‌ها موجبات خوشنودی سران استکبار را فراهم آورده و تحسین و تشویق برخی سران این دولت‌ها نظیر اوباما را در پی داشته در صورتی که خود این آقایان یا از تبعات و نتایج کار خود غافل شده‌اند و یا خودشان را غافل نشان می‌دهند.
زادسر جیرفتی ابراز داشت: با کمی دقت و تحلیل در مواضع مخالفان نظام نظیر بیانیه‌های موسوی، متوجه هدف قرار گرفتن ولایت و رهبری به عنوان تنها دژ نفوذناپذیر صیانت از اسلام و قرآن، می‌شویم.
وی در خصوص نامه محسن رضایی به رهبر فرزانه انقلاب با بیان اینکه بسیاری از فعالان سیاسی از این نامه اظهار تعجب کردند، خاطرنشان کرد: برخی ویژگی‌های آقای رضایی موجب شده حتی برای رهبر فرزانه انقلاب نیز تعیین تکلیف کند، در حالی که این نامه خطاب به رهبر توانا و مدبر انقلاب اسلامی و ولی فقیه زمان است و بدون ذکر نام ایشان، به نگارش درآمده که این موضوع خود حاوی نکته‌ای ظریف است.
امام جمعه اسدآباد با اشاره به نظر رضایی در این نامه مبنی بر لزوم ایجاد وحدت گفت: باید به این نکته توجه کافی صورت گیرد که امثال موسوی دیگر جایی برای وحدت نگذاشته‌اند و مردم به هیچ وجه از خیانت‌ها و اقدامات وی چشم‌پوشی نمی‌کنند و دستگاه امنیتی و قضایی کشور نیز حق گذشت از حقوق ملت را ندارد، مگر اینکه ولی امر مسلمین، چنین موضوعی را تکلیف کنند.
وی خاطرنشان کرد: البته همین افراد دیگران را متهم به خودشیفتگی کرده و می‌کنند در صورتی که توجهی به چگونگی اقدامات و حرکات خود ندارند.
زادسر جیرفتی با اشاره به تلاش رضایی در توجیه اقدام خود طی یک کنفرانس خبری ابراز داشت: به نظر بنده بهتر است آقای رضایی ضمن خلوت با خدا و شهدا، از این پس سابقه ممتاز خود در دوران دفاع مقدس را احیا کند و موجبات رضایت رهبر انقلاب را فراهم آورد.
وی با اشاره به جمله پایانی رضایی مبنی بر اینکه خود را سرباز انقلاب و رهبری خوانده، عنوان داشت: سرباز باید همیشه مطیع فرمانده خود باشد نه اینکه برای ایشان تعیین تکلیف کند.
امام جمعه اسدآباد ابراز داشت: در هر حال نامه محسن رضایی به رهبری به نوعی مؤید مواضع ضد انقلابی میرحسین موسوی و به رسمیت شناختن اقدامات وی است.
وی در پایان تصریح کرد: ما از آقای رضایی می‌خواهیم که ضمن اینکه حساب خود را از برخی جریانات جدا کند، سربازی انقلاب و رهبری را در عمل ثابت کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد