سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

بازی حامیان موسوی با امتحانات پایان ترم، نتیجه بن بست درون ترم

در حالی که روز های پایانی نیم سال اول دانشگاه ها در حال سپری شدن است حامیان موسوی در حال برنامه ریزی گسترده برای امتحانات و ترم آینده دانشگاه ها هستند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، در حالی روز های پایانی ترم اول تحصیلی رو به اتمام است و حامیان موسوی در دانشگاه ها به اهداف خود نرسیدند، لذا در صدد برنامه ریزی برای برهم ریختن جو امتحانات به  عنوان
آخرین راهکار ایجاد بحران در ترم اول هستند.

خبرهای رسیده حاکی از آن است که طیف افراطی حامی موسوی در دانشگاه علم و صنعت تهران با وجود شکست های پی در پی در صدد برنامه ریزی برای برهم زدن امتحانات هستند.

این افراد که به تازگی نیز از دانشجویان شکست بزرگی خوردند نیز در صدد هستند با بر هم ریختن فضای امتحانات و با به تعویق انداختن امتحانات پایان ترم هدف خود از ایجاد تنش در دانشگاه را عملی سازند.

از طرف دیگر طیف حامی موسوی در دانشگاه علم وصنعت در یک برنامه ریزی گسترده در آخرین جلسه شورای نظارت بر نشریات مجوز چندین نشریه را برای ترم آینده گرفته است.

به نظر می آید حامیان موسوی در نظر دارند راهکار نشریات زنجیره ای را در دانشگاه علم و صنعت مجددا راه اندازی کنند.

از طرف دیگر خبرهای رسیده از دانشگاه علوم پزشکی ایران و نیز خواجه نصیر حاکی از ان است حامیان موسوی برای برهم زدن امتحانات در این دانشگاه ها مصمم هستند.

لازم به ذکر است در حالی که این دانشگاه ها روز های خلوتی را پشت سر می گذارند شعار نویسی های گسترده ای در سطح این دو دانشگاه انجام گرفته است.

پیش از این نیز خبرنامه دانشجویان ایران خبری را در خصوص به هم ریختن امتحانات و تعویق آن توسط حامیان موسوی و همکاری عده ای از اساتید دانشگاه تهران در  این خصوص منتشر کرده بود.

به نظر می آید راهکار برهم زدن امتحانات آخرین و تنها راهکار ثمر بخش برای ایجاد فضای تنش در سطح دانشگاه ها ایت که از جانب اساتید  و به ویژه دوستان موسوی در حال تزریق در بدنه دانشجویی است 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد