سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

سلطانی: نامه محسن رضایی ناشی از بی‌بصیرتی و تحلیل نادرست است

 عضو شورای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: متأسفانه رضایی با نامه اخیر خود به مقام معظم رهبری، بی‌بصیرتی و تحلیل نادرست خود را از اوضاع کشور و اقدامات سران فتنه نشان داد.


به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس، زهرا سلطانی عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در نشست خبری 5 اتحادیه بزرگ دانشجویی کشور که عصر امروز یکشنبه در محل دفتر تحکیم وحدت برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: بعد از انتخابات 22 خرداد مردم ایران در جریان تحولات سیاسی کشور پیشتاز بودند و بصیرت والای ملت نیز ناشی از رهنمودهای مقام معظم رهبری به وجود آمده بود.
وی با اشاره به حوادث پس از انتخابات گفت: راهپیمایی روز قدس، 13 آبان و حوادث 16 آذر که توهین به امام خمینی (ره) که در جریان این روز توسط عده‌ای معلوم‌الحال انجام شد، همه نشان داد که مردم پشتیبان و حامی نظام هستند، اما فقط برخی محدود به دنبال خدشه‌وارد کردن به این رویکرد مردم بودند.
عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با بیان اینکه در این ایام برخی خواص از صف ملت جا مانده‌اند، خاطرنشان کرد: همیشه انتظار می‌رود که خواص پیشتاز باشند اما این انتخابات نشان داد که به جز عده‌ای از خواص مابقی یا سکوت اختیار کردند و یا نفهمیدند که چه اتفاقی در کشور افتاده است و حتی در خصوص هتاکی‌ها نیز موضعی نگرفتند.
سلطانی با اشاره به اینکه بصیرت بالای مردم و شناخت درست آنها از جریان فتنه و همچنین درک درست ملت از خط امام (ره) باعث شد تا مردم فریب کسانی را که به دروغ داعیه‌دار پیروی از خط امام خمینی (ره) هستند را نخورند، یادآور شد: بدرحماسه راهپیمایی عاشورائیان مردم به شیوه اکمل این پیشتازی و ولایت پذیری خود را نشان دادند و به همگان ثابت کردند که حسینی‌وار برای حفظ نظام حرکت می‌کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در سال 75 در جمع فرماندهان لشکر 27 محمد رسول‌الله گفت: مقام معظم رهبری در آن سخنرانی به درستی وظیفه خواص را تشریح کردند و گفتند که در کربلا عده‌ای به دلیل دنیاخواهی امام حسین(ع) را تنها گذاشته و عده‌ای نیز به همین دلیل در جبهه مخالف او قرار گرفتند و امروز نیز برخی از خواص دنیا را به آخرت ترجیح دادند.
عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل اضافه کرد: اگر نبود دنیاخواهی برخی از خواص، بعد از 22 خرداد، آن اتفاقات به وقوع نمی‌پیوست.
سلطانی همچنین به نامه محسن رضایی خطاب به مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: رضایی در نامه خود اعلام کرد که حضور مردم توطئه دشمنان را خنثی کرد اما در واقع اگر دنیاخواهی خواص نبود،‌این اتفاقات نمی‌افتاد که امروز مردم بخواهند آن توطئه را خنثی کنند.
این فعال دانشجویی با اشاره به اینکه در زمانی که جمعیت اقلیت شعار نفی فلسطین و جمهوری ایرانی را سر می‌دادند و به عکس امام خمینی (ره) توهین کردند، عده‌ای از خواص فقط سکوت پیشه کردند، تصریح کرد: البته این اقدام آنها دور از انتظار نبود و با توجه به کارنامه آنها می‌توان متصور شد که آنها حتی با رخ دادن چنین اتفاقاتی در روز عاشورا سکوت اختیار کنند.
وی با بیان اینکه در عاشورا صف یزیدیان از حسینیان در انقلاب، جدا شد،تاکید کرد: کسانی هم که در خصوص حوادث روز عاشورا موضع‌گیری نکرده و یا دیر موضع‌گیری کردند، از صف حسینیان جا ماندند.
سلطانی در ادامه سخنانش با اشاره به آخرین بیانیه میرحسین موسوی، اظهار داشت: موسوی در این بیانیه می‌گوید که ما نه اسرائیلی هستیم و نه آمریکایی، اما چرا موضع‌گیری‌های موسوی باعث حمایت اسرائیل و آمریکا و خشنودی آنها می‌شود؟
عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل افزود: در بیانیه موسوی اتهامات ریز و درشتی به نظام وارد می‌شود که از آن جمله می‌توان به بستن دهان مزدوران، خشونت‌طلبی و کشتار اشاره کرد و موسوی بعد از وارد کردن این اتهامات مسئله را متوجه دولت می‌کند ومتاسفانه رضایی تمامی این اتهامات را نمی‌بیند و فقط به این نکته بسنده می‌کند که "همانطور که موسوی خواسته، دولت پاسخگو باشد. "
سلطانی با اشاره به اینکه بعد از انتخابات بحث براندازی نظام توسط سران فتنه و آقازاده‌ها دنبال شد، خاطرنشان کرد: رضایی با آن نامه بی‌بصیرتی و تحلیل نادرست خود را از اوضاع کشور و اقدامات سران فتنه نشان داد.
وی همچنین تصریح کرد: متاسفانه با وجود این همه هتاکی به مقدسات، رضایی در نامه خود به مشکلات اقتصادی اشاره می‌کند و حتی اعلام می‌کند که من در صف راهپیمایان حضور داشتم. اما سوال اینجاست که چرا وی با وجود حضور در این راهپیمایی، شعار مردم را نشنید؟
این فعال دانشجویی با اشاره مجدد به بیانیه هفدهم میرحسین موسوی گفت: موسوی در این بیانیه به سخنی از امام اشاره می‌کند و سخن امام را به صورت نادرست به میان می‌آورد،‌موسوی که نمی‌تواند حتی صحبت امام را در بیانیه‌های عمومی خود به درستی جلوه دهد، چگونه داعیه‌دار پیروی از خط رهبری است؟
سلطانی با بیان اینکه از نظر ما افرادی که در عاشورا دستگیر شدند، زندانی سیاسی نیستند، تصریح کرد: آنها بیشترین توهین‌ها را به امام خمینی (ره) کردند اما موسوی خواستار آزادی آنها است.
عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل ادامه داد: باراک اوباما نیز درخواست آزادی زندانیان را کرده است و تشابه بین بیانیه باراک حسین و میرحسین ، ما را به شک می‌اندازد که موسوی چگونه می‌تواند داعیه دار خط انقلاب و امام خمینی(ره) باشد.
وی درخصوص بحث وحدت که توسط رضایی در نامه‌اش عنوان شده بود، گفت: البته طرح وحدت ملی توسط هاشمی مطرح شده بود اما امروز توسط شاگردان قسم خورده وی مطرح می‌شود. اما وحدت بایستی با کسانی که به انقلاب و امام خمینی (ره)توهین کرده‌اند، صورت بگیرد. که مطمئنا این کار نادرستی است.
سلطانی تاکید کرد: مردم وحدت را تنها با کسانی که ولایت فقیه را فصل‌الخطاب می‌دانند،‌ درست تصور می‌کنند.
عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با بیان اینکه نامه محسن رضایی به مقام معظم رهبری تداعی کننده نامه موهون هاشمی رفسنجانی در قبل از انتخابات خطاب به مقام عظمای ولایت بود،تصریح کرد: تمامی این اقدامات انسان را به یاد بی‌خردی ابوموسی اشعری می‌اندازد.
وی با اشاره به اینکه رضایی در پرونده خود بعضی موضع‌گیری‌ها را دارد که نشان می‌دهد اقدامات امروز وی دور از انتظار نیست یادآور شد: رضایی در کنار هاشمی و موسوی در زمان جنگ جام زهر را به امام نوشاندند.
سلطانی در خصوص عملکرد خواص نیز در بعد از انتخابات اظهار داشت: عکس‌العمل امروز خواص به معنای مردودی نیست،‌بلکه به معنی سکوت آنها است.
این فعال دانشجویی اضافه کرد: به گفته مقام معظم رهبری در نظام جمهوری اسلامی به میزان ریزش‌ها دو برابر رویش وجود دارد به همین دلیل ما ترسی از آن نداریم که با این افراد خاطی برخورد شود.
سلطانی در پایان سخنانش با تاکید بر اینکه خواست مردم برخورد با سران فتنه است، تصریح کرد: حداقل کاری که می‌توان با افرادی چون موسوی وکروبی انجام داد، برخورد قاطع و قانونی است تا دیگر کسی آرزوی براندازی نظام را نداشته باشد.
نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:52 ب.ظ

سنده برو هر وقت سنت قانونی شد بیا بنویس

سن مهم نیست باید صاحب فکر بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد