سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

گاف های پی در پی بیانیه هفدهم میرحسین موسوی

گاف های پی در پی بیانیه هفدهم میرحسین موسوی


بیانیه ی شماره 17 میرحسین موسوی امروز در حالی منتشر شد که زوایای پنهان دیگری در جریان فتنه ی سبز اموی را نشان می دهد.
 نکته ی نخست در خط اول بیانیه به چشم می خورد؛ موسوی با حذف "الله" از  عبارت "بسم الله الرحمن الرحیم" فصل جدیدی را در آغاز بیانیه ها گشود. وی بیانیه ی خود را با عبارت "بسم الرحمن الرحیم" آغاز کرده است!

 

میر حسین موسوی، در این بیانیه تنها به تحریف آیه ی "بسم الله الرحمن الرحیم" بسنده نکرده است و حتی عبارتی را که گزینشی از بخش های مختلف زیارت عاشوراست در ابتدای این بیانیه آورده است!



عبارت مستفاد توسط آقای موسوی عبارت «السلام علیک یا اباعبدالله. انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم و وال لمن والاکم و عاد لمن عاداکم فیالیتنی کنت معکم فافوزا فوزا عظیما» است.

جالب است که در این جملات گزینشی نیز غلط هایی به چشم می خورد.

اما نکته ی مهم تر و حائز اهمیت این است که بر خلاف ادعای بی بی سی فارسی، این بیانیه در آغاز صبح و در سایت جرس، که گردانندگان آن همگی در خارج از کشور به سر می برند منتشر شد و بعد از آن بود که سایت کلمه، سایت رسمی آقای موسوی، آن را در تزدیکی ظهر منتشر کرد.


گمان می رود این اقدام، بیش از پیش نمایانگر رهبری جنبش سبز به وسیله ی عناصر فراری و خارج نشین و هماهنگی با سازمان های اطلاعاتی غربی است.

این در حالی است که موسوی در متن بیانیه جنبش سبز را متمایز از امریکا و انگلیس و منافقین، معرفی کرده است.

میر حسین موسوی، که از دوران نخست وزیری خود به افتخار یاد می کند و خود را "نخست وزیر امام" می خواند پس از آن که در مقابل اقدام هوادارانش در توهین به تمثال حضرت امام(ره) سکوت پیشه کرد و هرگز از شعار های ساختارشکنانه و ضد اندیشه های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، برائت نجست این بار به تحریف آشکار، و منسوب کردن دروغین جمله ای به آن پیر سفر کرده، دست زده است.

وی جمله ی دروغی را به حضرت امام(ره) نسبت داده است و بر مبنای آن جملات بعدی خود را شکل داده است.

و اما استفاده از واژه هایی نظیر "شورش داخلی"، "شهدای جنبش سبز(!)" و "رنگین تر نبودن خون خودش نسبت به شهدا" همگی بر عزم جزم موسوی بر ادامه ی التهاب آفرینی و شوراندن حامیان قلیلش بر ضد نظام اسلامی و دعوت به محاربه اشاره دارد.

این در حالی است که مردم توهم آقای موسوی در پیروز شدن در انتخابات و صدور بیانیه های پی در پی را عامل ریختن خون مردم بر زمین می دانند. گواه این مدعا را می توان در شعار های مردم بر ضد موسوی و کروبی و درخواست مکرر آن ها بر انسجام قوه ی قضائیه و نهاد های مسئول در دستگیری و محاکمه ی وی و دیگر سران فتنه، جست.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد