سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

ارتباط شعارهای شبانه کوی دانشگاه با این عکس ها چیست؟

خبرنامه دانشجویان ایران: از دو شب گذشته دانشجویان کوی دانشگاه تهران با پدیده ی شعارهای شبانه مواجه شده اند که توسط جمعی حدودا 20 نفره صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران» چهار شنبه هفته ی گذشته انجمن اسلامی دانشگاه تهران به دیدار محمد خاتمی رفت تا عدم حضور وی در دانشگاه تهران به دلیل ترس از دانشجویان این دانشگاه راه جبران کرده باشند.

بر اساس این گزارش دانشجویان دانشگاه تهران که در کوی دانشگاه ساکن هستند می گویند اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده های علوم پایه و علوم اجتماعی که در دیدار با محمد خاتمی بر روی زمین و در مقابل او نشسته بودند طی دو شب گذشته شعارهای موهن روز عاشورای حامیان موسوی را تکرار می کنند.

شعارهای تند و زننده این قلیل افراد که علی رغم میل باطنی آنان به هیچ عنوان با استقبال دانشجویان همراه نمی شود، این سوال را برای دانشجویان دانشگاه تهران ایجاد کرده است که چه ارتباطی میان دیدار روز چهارشنبه خاتمی با انجمن تهران، سخنرانی وی در شب عاشورا در جماران و شعارهای ضد اسلامی روز عاشورای حامیان موسوی وجود دارد؟

در این میان بنا به ادعای برخی سایت های خارج نشین یکی از اعضای طیف غیر دانشجویی علامه هم در پارک لاله در روز عاشورا حضور داشته است.

لازم به ذکر است چند روز قبل از 16 آذر امسال نیز حلقه متشکل از اعضای انجمن تهران دیداری با اکبر هاشمی رفسنجانی در محل کار وی داشتند.


البته این دیدار هم سوالات زیادی را به اذهان دانشجویان متبادر کرده است، برای نمونه اینکه چرا تابلوداران آشوب های دانشگاه تهران در کنار هاشمی رفسنجانی و خاتمی عکس یادگاری می گیرند؟

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد