سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

شباهت رفتار حامیان موسوی با تروریست های کومله و دموکرات

خبرنامه دانشجویان ایران: حمله روز گذشته حامیان میر حسین موسوی به عزاداران حسینی و هتک حرمت ساحت قرآن و سالار شهیدان در روز عاشورای حسینی پیش از این نیز توسط منافقین در اوایل دوران انقلاب اتفاق افتاده بود.

گرچه دیروز به نظر می امد جریان حامی موسوی در صدد بر هم زدن مراسم عزاداری مردم است اما هتک حرمت و به راه انداختن کارناوال های کف و سوت در روزی که تمام مردم عزادار هستند نشان از فاصله گرفتن حداکثری این عده از میل و دلخواه مردم و نیز نزدیکی به گذشته و سابقه سران مافقین هستند.

بازخوانی تاریخ نشان می دهد پیش از هتک حرمت دیروز توسط جریان حامی خاتمی و موسوی هتک حرمت روز عاشورا بر عهده اعضای تروریست سازمان منافقین بوده است.

در سال های ابتدایی انقلاب و در ایام عاشورای حسینی حمله به جلسات عزاداری و بمب گذاری در و هیئات و نیز هلهله و شادی و به راه انداختن کارناوال های سیاسی که شعار درود بر رجوی و بنی صدر را سر می دادند، از سوی اعضای سارمان مجاهدین خلق به امری دلخواه و تشکیلاتی تبدیل شده بود.

به شهادت رساندن جوانان سپاهی و نیز پاسدار به وسیله جوخه های ترور سازمان در روز عاشورا و در میان هیئات مذهبی از جمله فعالیت های متداول سازمان منافقین بوده است.

اما از سوی دیگر اعضای احزابی چون کومله و دموکرات نیز در اوایل انقلاب در روز عاشورا همواره با حمله به هیئت های عزا دار و با به خاک و خوم کشیدن مردم به ساحت قدسی حضرت اباعبدالله نیز اهانت می کردند.

یادآوری قول ساکنین استان های غربی کشور نشان می دهد که حتی حمله دیروز حامیان سبز پوش موسوی با سنگ به نمازگزاران روز عاشورا پیش از این در اوایل انقلاب به وسیله اعضای کومله در شهرهای غربی کشور انجام می گرفته است.

اما آنچه که از تشابه رفتار حامیان موسوی و اعضای تروریست مافقین به دست می آید آنکه حامیان جریان سبز اموی با وجود تعارض کامل حتی با حداقل اعتقادات مردم در حفظ شان روز عاشورا، برای تخریب و به هم ریختن اموال عمومی از هر امکانی استفاده می کنند و در این میان پا را از تئوریسین های منافقین هم فرا تر گذاشته اند.

خودزنی و زیرگیری های وترور یکی از بستگان موسوی که شواهد موجود حاکی از سازمان داشتن و هدف داشتن این قتل های زنجیره ای در روز عاشورا نشان از آن دارد که طیف حداقلی حامی موسوی که با استخدام اراذل و اوباش در صدد رعب و وحشت است از خود زنی ها و نیز قتل های پی در پی یاران خود نیز برای رسیدن به هدف استفاده می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد