سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

دانشجویان: خاتمی، موسوی و کروبی مسببین جنایت عاشورای ۸۸

خبرنامه دانشجویان ایران: در پی اهانت یزیدیان زمان در روز عاشورای حسینی، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور بیانیه صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
قریب به 1370 سال از خلق حماسه جاودان عاشورا توسط سید و سالار شهیدان حضرت حسین ابن علی (ع) و 72 تن از یاران رشید، شجاع و با وفایشان می گذرد که بار دیگر شاهد بودیم ندای ملکوتی «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» همچنان روزآمد و ماندگار است.

در حالی که روز گذشته ملت مظلوم ایران یکپارچه در عزای امام همام خود به سوگ نشسته بودند و پیکره ی ایران اسلامی سیاهپوش و ماتم زده از این رستاخیز عظیم بود، شاهد آن بودیم که فرزندان حرامی صفت یزیدها، عمر سعد ها، شمر ها و ابن زیاد ها هنوز بر مسلک پست پدران خود گام برمی دارند و در هنگامه نماز ظهر عاشورا شیعیان و محبین حسین ابن علی(ع) را آماج سنگ پرانی خود قرار می دهند.

یزیدیان حامی قانون گریزان و دیکتاتورمآبان مدرن به سند خوی درنده و ددمنش پدرانشان از هیچ وحشیگری و یاغی گری برای فرونشاندن خواهش ها و نفسانیات پلید خود فروگذار نکردند و به سیاق اجداد ملعون خود آتش افروختن در روز عاشورا را تکرار کردند.

این بی سیرتان در حالی به تأسی از آبای خود در میان قلب های شکسته و چشمان گریان شیعیان سیدالشهدا(ع) به هروله و کف و سوت و شادی پرداختند که 14 قرن قبل هم لشگریان عمر سعد ملعون و درباریان یزید کافر به هروله و عیش و نوش در میان قلب های شکسته و چشمان گریان اهل بیت و اولاد سیدالشهدا(ع) مشغول بودند.

اما کار به اینجا هم ختم نمی شود، این قماش یاغی در درندگی و وحشیگری همچون پدران خود به هم کیشان خود هم رحم نمی کنند و تنها به صرف خوش خدمتی و سوژه سازی برای اربابان عبری-انگلیسی خود به سوی همدیگر هم حمله ور می شوند.
همدیگر را از ارتفاعات به پائین پرتاب می کنند، یکدیگر را به زیر می گیرند و ظالمانه انگشت اتهام به سوی ملت ایران می گیرند و حتی در کشت و کشتار همدیگر دست به اسلحه هم می برند.

جاهلان امروز حامی افرادی که در 22 خرداد  1388 دست رد ملت ایران به سینه آنان خورد آن چنان استادانه سیرت پست اربابان و اجدادشان را پی می گیرند که از پاره کردن و به آتش کشیدن قرآن ودیعه آسمانی رسول اکرم(ص) هم ابایی ندارند.

در این میان دیدنی است حمایت و تصویرسازی های عجولانه و کوته فکرانه رسانه های صهیونیستی حامی این هیتلر صفتان در آگراندیسمان اغتشاشات و آشوب گری های عروسک های خیمه شب بازیشان. بی بی سی دروغگو، العربیه وهابی، رادیوهای لامذهب و سایت ها و رسانه های متعلق به برخی آقازاده ها و ایادی داخلی در پوشش خبری اراذل و اوباش استخدامی خود آنچنان به سناریو های از پیش ساخته همدیگر استناد می کردند که بیرون از حلقه تحمیق خود مضحکه عام و خاص گشته بودند.

از این ها که بگذریم در سوی دیگر جبهه ای از انسان هایی است که   فریاد بر می آورند هر چند عده ای مصداق واقعی «اللهم ان هذا یوم تبرکت به بنوامیه» اند، اما حسینیانی هم هستند که ندایشان یا اباعبدا...(ع) «إنی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حربکم و ولی لمن والاکم و عدو لمن عاداکم» است.

14 قرن می گذرد اما شیعیان ایران که داغ حسین ابن علی(ع) در سینه دارند هرگز لحظه ای بر مسلک کوفیان نخواهند رفت و بر بیعت خود با سلاله پاک اهل بیت و ولی زمان خود مستحکم ایستاده اند و شجاعانه و آگاهانه فریاد می زنند «هیهات من الذله» و نثار آخرین قطره ها از خون خود را دست مایه ذره ای آبرو در مقابل مادر عزیز آن امام بزرگوار می دانند.

در آخر ما دانشجویان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور با اعلام عمومی اینکه مسببین اصلی این جنایات، بی حرمتی ها و وحشی گری ها را کسانی جز موسوی قانون گریز، کروبی جاهل و خاتمی آمریکایی صفت و... نمی دانیم، خواسته عمومی خود را اینگونه اعلام می داریم که افراد مذکور بایستی در دادگاه انقلاب اسلامی و در مقابل انظار عمومی محاکمه و مجازات شوند چرا که از دیدگاه ما تمامی اغتشاشات اخیر حول محور این جماعت دیکتاتورمآب می گردد و چنانچه دستگاه های مربوطه ذره ای در پیگیری این مطالبه دانشجویی عقب نشینی کنند دانشجویان خود اقدام به محاکمه و در هم پیچیدن طومار اینان و اقلیت حامی شان خواهند کرد.



والسلام علی من اتبع الهدی

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل

دانشگاه های سراسر کشور
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد