سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

ناامیدی خبرگزاری فرانسه، رویترز، الجزیره از جمعیت میلیونی!

اینها که روی هم 500 نفر هم نشدند

رسانه‌های بیگانه که طی یک‌ماه گذشته در اثر تبلیغات رسانه‌های داخلی جریان فتنه به ازسرگیری ناآرامی‌های تهران در روزهای تاسوعا و عاشورا امیدوار شده بودند، امروز با مشاهده جمعیت پراکنده و محدود افرادی که قصد سوءاستفاده از عزاداری‌ها را داشتند، اظهار ناامیدی کردند.

خبرگزاری فرانسه در گزارشی از تهران به قلم خبرنگار ایرانی خود نوشت: گفت چند صد نفر به دعوت گروه های مخالف برای تظاهرات اعتراضی در روز تاسوعا پاسخ مثبت دادند.

خبرنگار خبرگزاری فرانسه در تهران همچنین در ارتباط تلفنی با شبکه تلویزیونی فرانس 24 در پاسخ به سؤال مجری برنامه مبنی بر اتفاقات روی داده در تهران گفت: فقط چند صد نفر به دعوت گروه های مخالفان پاسخ مثبت دادند و به خیابان‌های مناطق مرکزی تهران و به طور مشخص‌تر به خیابان انقلاب ریختند تا برای برگزاری تظاهرات تلاش کنند اما پلیس کنترل مرکز تهران را در اختیار گرفت و تظاهر کنندگان متفرق شدند.

وی در پاسخ به اینکه آیا جنبش اعتراضی در ایران احتمال دارد فردا روز عاشورا گسترده‌تر شود، در توجیه عجیبی برای بی‌توجهی شهروندان پایتخت به سوءاستفاده کنندگان از عزاداری‌ها گفت: روز عزاداری عاشورا روز بسیار مهمی است و گروه‌های مخالف نیز برای تظاهرات در این روز دعوت کرده اند اما بعید است استقبالی از این موضوع شود چون اکنون در ایران تعطیلات است و بسیاری از ساکنان تهران این شهر را ترک کرده و به مناطق شمالی یا دیگر شهرهای کشور مسافرت کرده اند.

الجزیره انگلیسی نیز گزارش داد خبرهای دریافتی از ایران حاکی است در اطراف میدان انقلاب شمار معدودی از مردم شعارهایی سرداده اند و سپس متفرق شدند.

این شبکه در حالی که به خبر یکی از سایت‌های جریان فتنه استناد کرده و مدعی شد پلیس برضد تظاهرات‌کنندگان از گاز اشک اور استفاده کرده است، بلافاصله برای توجیه دروغ بودن این خبر افزود: با توجه به اینکه امکان تهیه خبر در این خصوص برای ما وجود ندارد، به پایگاه‌های اینترنتی اصلاح طلبان استناد می کنیم و سعی می کنیم خبررسانی کنیم.

خبرنگار بی‌بی‌سی هم که از تجمع پرشمار جریان فتنه برای سوءاستفاده از عزاداری روز عاشورا ناامید شده بود، دلیل این مسئله را عدم صدور اطلاعیه رسمی از سوی رهبران این جریان دانست.

خبرگزاری رویترز هم که گویا پس از مشاهده جمعیت پراکنده و کمتر از 500 نفره اغتشاشاگران ترجیح داده بود اخبار را به نقل از سایت‌های ضدانقلاب ایرانی منتشر کند، به نقل از خبرنگار مستقر خود در دفتر تهران خبری روی خروجی نداد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد