سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

رییس جمهور مردمی در شیراز

حاشیه‌های سفر رئیس‌جمهور به فارس:

رییس جمهوری به همراه اعضای کابینه دولت دهم امروز در سومین دور از سفرهای استانی وارد شیراز شد و مورد استقبال گرم مردم این دیدار قرار گرفت.

به گزارش ایرنا،‌دکتر احمدی نژاد در میان سیل خروشان و استقبال تاریخی مردم شیراز وارد ورزشگاه حافظیه این شهر شد.

در طول مسیر فرودگاه تا ورزشگاه حافظیه (محل سخنرانی) مردم به صورت خودجوش به استقبال دکتر احمدی نژاد آمدند و با پخش نقل و شربت و شیرینی،و به شیوه معروف فارسی ها از رییس جمهوری مردمی و مکتبی خود استقبال کردند.

مردم با سر دادن شعارهای همچون احمدی احمدی حمایتت می کنیم، خونی که در رگ ماست،هدیه به رهبر ماست، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، به گرمی از رییس جمهور و اعضای کابینه دولت دهم استقبال کردند.

رییس‌جهوری سخنرانی خود را با اشعار ازحافظ خوش سخن شیراز آغاز کرد و استان فارس را قلب ملت ایران نامید.

رییس جمهوری آنگاه از سیل خروشان مردم که در ورزشگاه حافظیه این شهر ساعت ها منتظر حضور رییس جمهوری بودند،‌سوال کرد شما چند ساعت در این ورزشگاه منتظر حضور خادمان خود هستید؟

مردم یک صدا و پرشور جواب دادند؟ بیش از سه ساعت در این ورزشگاه منتظر شما هستیم.

احمدی نژاد از مردم مهمان نواز شیراز پرسید :خسته نشدید؟ که مردم یک صدا پاسخ دادند، خیر.

رییس جمهور تصریح کرد :‌آفرین بر شما مردم عزیز و شجاع که بیش از 30 سال است پای انقلاب و آرمان های بلند‌ آن و در برابر همه قدرت‌های دنیا ایستاده‌اید و همه توطئه‌ها را خنثی کردید و در عین حال خسته نشده‌اید.

هنگامی که احمدی‌نژاد از دختران استان فارس به عنوان هنرمندانی عفیف و پاکدامن و از پسران با نام افرادی انقلابی و غیرتمند یاد کرد، جوانان حاضر با فریاد گفتند: "احمدی دوستت داریم."

سخنان رییس‌جمهور در دو بخش ایراد شد: حادثه کربلا و وضعیت بین‌المللی ایران. بخش اول و عمده این اظهارات به حادثه کربلا و درس‌هایی که باید از آن آموخت اختصاص داشت. احمدی‌نژاد گفت: خدای متعال عاشورا را در کربلا خلق کرد تا عظمت و صفات خود را در حرکت امام حسین (ع) و یارانش به نمایش بگذارد.

رییس‌جمهوری در بخشی از سخنرانی خود از زبان شهریار شاعر معاصر کشورمان حادثه کربلا را وصف کرد. با هر بیتی که از سوی رییس‌جمهور خوانده می‌شد، مردم یکصدا یاحسین سر می‌داد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد