سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

دانشجویان انقلابی واسلامی و جنگجوی دانشگاه آزاد نجف آباد در ۱۷ آذر تجمع کردند:






ظهر ۱۷ آذر دانشجویان دانشگاه آزاد نجف آباد پس از اقامه نماز جماعت در مسجد دانشگاه بیانیه‌ای را در محکوم کردن تحرک عده‌ای از افراطیون در دانشگاه‌ها قرائت کردند.

* پس از خواندن بیانیه ، دانشجویان با شعار های "مرگ بر امریکا "، "مرگ بر اسراییل " و " مرگ برمنافق " به سمت مزار شهدای گمنام این دانشگاه حرکت کردند و در اطراف آن حلقه زدند.

*دانشجویان ولایی در ادامه با شعار " علمدار ولایت دانشجویان فدایت " و هم غزه هم لبنان جانم فدای ایران " به سمت دانشکده فنی مهندسی ۱ حرکت کردند.

*در طی مسیر راه از مزار شهدای گمنام تا دانشکده فنی مهندسی، دانشجویان پسر شعار " وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد " و در ادامه دانشجویان دختر شعار " ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد " را فریاد زدند.

* در مسیر راه برتجمع کنندگان افزوده می‌شد و دانشجویان پسر شعار " خامنه‌ای خمینی دیگر است " و دانشجویان دختر در ادامه شعار " ولایتش ولایت حیدر است " را فریاد زدند.

*با نزدیک شدن دانشجویان به سلف آزاد دانشگاه دانشجویان شعار " سبز فقط سبز علی رهبر فقط سید علی " ، " شعار جنبش سبز علوی فدایی سید علی " و " حزب فقط حزب علی رهبر فقط سید علی " در این مکان تجمع کوتاهی کردند.

*سپس دانشجویان ولایی به سمت دانشکده فتی مهندسی ۱ حرکت کردند و در راه نیز شعار های " الله اکبر " ، " آمریکا حیا کن دانشجو را رها کن " و دانشجوی با غیرت بصیرت بصیرت " سر دادند.

* با نزدیک شدن دانشجویان ولایی و انقلابی به دانشکده فنی مهندسی بر تعداد تجمع کنندگان افزوده شد و سپس دانشجویان شعارهای " این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده " ، " همت اگر زنده بود منافقو کشته بود " فریاد زدند و تجمع گسترده‌ای را در مقابل دانشکده فنی مهندسی ۱ این دانشگاه شروع کردند.

* تمجع دانشجویان در مقابل دانشکده فنی مهندسی ۱ دقایق بسیاری به طول انجامید.

* در ادامه این تجمع که تعداد آن به صدها نفر می‌رسید دانشجویان شعارهای خود را تکرار کردند و همچنین شعارهایی از قبیل " می‌جنگیم میرزمیم ذلت نمیپذیریم " ، حزب فقط حزب علی سبز فقط سبز علی " و علمدار ولایت دانشجویان فدایت " را فریاد زدند.

این تجمع در اعتراض به تجمعات انحرافی برخی دانشجویان فریب خورده در دانشگاه‌ها و همچنین در پاسخ به شعارهای انحرافی عده‌ای از افراطیون صورت گرفت....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد