سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

شکست دوباره ی سبزهای معاویه  در  10+6  آذر:





جریان سبز اموی باید بپذیرد در 13 آبان 1388 شکست سنگینی خورد، حتی اگر برخی رسانه های متعلق به آقازاده ها با خلط دروغ و راست بخواهند چیز دیگری بگویند.

این شکست سنگین که جای شک و شبهه ای برای سبزهای اموی (حامیان یک کاندیدای شکست خورده بعد از نفی نمادهای دینی لایق این اسم هستند) باقی نگذاشته است که باید برای ایستگاه 16 آذر از هم اکنون آستین ها را بالا بزنند تا دیگر در این روز به یک نقطه در نقشه ی سیاسی دانشگاه های کشور تبدیل نشوند و حداقل بتوانند ذره ای از بار ضد استکباری روز دانشجو (دلیل این ضد استکباری بودن را در روز‌های آینده توضیح می دهیم) کم کنند.
اما قطعا این تحلیل را قبل از دانشجویان کشور خود جریان فتنه دست پیدا کرده است، دقیقا به همین دلیل است که کدهایی از یک سایت خانوادگی! در چند روز اخیر نشان می دهد سبزهای حامی موسوی با یک دید ویژه به 16 آذر نگاه می کنند.
کد اول مربوط به قائل شدن حقی به نام "اعتراض " برای یک گروه خاص است، این درحالی است که پذیرش حق اعتراض برای کسانی که تا این روز باب آسیب های جدی به جامعه و خانواده ها را باز کرده اند و حالا باید جوابگو باشند نه آنکه تازه در جایگاه مدعی برای مردم تعین تکلیف هم کنند.
بر این اساس ترویج برخی "مغلطه " های رایج از جمله اینکه باید حرمت یاران امام و انقلاب را نگه داشت هم یک بسته ی سیاسی آغشته به انواع و اقسام دروغ استف چرا که یار امام قطعا بار انقلاب امام نمی شود و نامه های افشاگرایانه اش! تیتر یک رسانه های صهیونیستی نمی شود.
کد دوم را البته سایت آقازاده صبح روز دوشنبه با زیرکی داد و آن اینکه چون تکلیف متهمان کوی روشن نشده پس ما (جریان سبز اموی) دانشگاه را شلوغ می کنیم، این البته جای تعجب ندارد اما حداقل ضمن اعلام اینکه دانشجویان هنوز زنده اند و نمی ایستند که شما آتش بازی کنید باید گفت با این استدلال دست آقایان موسوی و کروبی قطعا زیر سنگ است.
چه آنکه متهمان اصلی جریان های اخیر این آقایان هستند و باید قبل از هر کاری در محضر ملت پاسخگو باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد