سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

حکم دادگاه بدوی "مجید توکلی " صادر شد


حکم دادگاه بدوی "مجید توکلی " صادر شد

خبرگزاری فارس: وکیل مدافع مجید توکلی از صدور حکم دادگاه بدوی موکل خود در شعبه 15 خبر داد.


محمد دادخواه وکیل مدافع مجید توکلی در گفتگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری فارس با اشاره به اتمام رسیدگی‌ها در مورد پرونده موکل خود گفت:‌ توکلی از سوی شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران به تحمل 8 سال و 6 ماه حبس تعزیری محکوم شده است.
وی درباره اتهامات موکل خود اظهار داشت: توهین به مقامات مسئول نظام، اقدام علیه امنیت کشور و تبلیغ علیه نظام اتهامات توکلی است.
وکیل مدافع توکلی در ادامه خاطرنشان کرد: طبق قانون 20 روز زمان برای اعتراض به حکم صادره شده در دادگاه بدوی فرصت داریم که اعتراض هم خواهیم کرد.

* مجید توکلی کیست؟

مجید توکلی دانشجوی ورودی سال 83 رشته کشتیرانی دانشگاه امیرکبیر که چندی پیش به دلیل اقدامات غیرقانونی و ساختارشکنانه از دانشگاه امیرکبیر تهران به واحد تفرش این دانشگاه منتقل شده بود، روز 16 آذر به صورت غیرقانونی وارد این دانشگاه شده و موجب ایجاد اغتشاش و التهابات فراوان در این دانشگاه شد.
وی پس از پایان اغتشاشات در این دانشگاه در حالی که سعی می‌کرد با لباس زنانه از درب دانشگاه خارج شده و بگریزد توسط نیروهای انتظامی دستگیر شد.
توکلی از اعضای طیف غیرقانونی و افراطی علامه است که علاوه بر رادیوها و تلویزیون‌های بیگانه با گروهک تروریستی منافقین نیز در ارتباط بوده و اغتشاشات دانشگاه‌ها را ساماندهی می‌کرد.
سایت خبرنامه امیرکبیر متعلق به این طیف افراطی توسط فردی به نام "ر.ی " از عناصر وابسته به گروهک تروریستی منافقین اداره می‌شود و اعضای این طیف نیز غیر از این گروهک تروریستی با گروهک‌های تجزیه‌طلب همچون پژاک در ارتباط هستند.
بر اساس این گزارش، بازداشت مجید توکلی با لباس زنانه بار دیگر خاطره "بنی‌صدر " را برای ملت ایران تداعی کرد با این اختلاف که بنی‌صدر توانست با لباس و آرایش زنانه از کشور بگریزد، اما مجید توکلی با هوشیاری نیروهای انتظامی به چنگ افتاد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد