سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

کلاس آموزشی"چگونه یک فمنیست خوب شویم " در خانه شیرین عبادی


خبرنامه دانشجویان ایران: حلقه فمنیست های وابسته به شیرین عبادی در حال برنامه ریزی های گسترده برای ترم آینده دانشگاه های کشور و به صورت مخصوص تهران هستند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، حلقه نزدیکان شیرین عبادی با راه انداختن جلسات و محافل گسترده در دفاتر سابق متعلق به وی در حال برنامه ریزی گسترده برای ترم آینده دانشجویی کشور هستند.

بنابر گزارش های رسیده عمده این جلسات در منطقه یوسف آباد تهران و در یکی از دفاتر متعلق به جنبش زنان که پلمپ شده بود در حال برگزاری است.

حضور جمعی از افراد وابسته فکری به شیرین عبادی و جریان فمنیستی در این جلسات بیانگر برنامه ریزی های گسترده برای راه اندازی جریان دلخواه در سطح و کف دانشگاه ها است.

در حال حاضر عمده 10روش مدنظر این حلقه ها برای ترم آتی دانشگاه ها نسخه برداری از روش هایی است که پیش از این جریان فمنیستی برای اغتشاشات اخیر به کار بسته اما با اقبال روبه رو نشده بود.

لازم به ذکر است شادی صدر و شیرین عبادی از حامیان موسوی در انتخابات اخیر و نیز از تئوریسین های بخش زنان ستادهای موسوی بودند.

حضور فعال این دوشخص در تئوریزه کردن اهرم فشار زنان برای کودتای مخملی به حدی عیان شد که منجر به دستگیری دختر عبادی و شادی صدر در متن اغتشاشات اخیر بود.

شایان ذکر است شیرین عبادی برنده نوبل نیز سهم گسترده ای در به راه انداختن جنبش زنان ستاد موسوی با همکاری دختر یکی از مسئولین کشوری داشت.

قابل یاد آوری است در متن کیفر خواست دادگاه اغتشاشات اخیر نیز عبادی به علت هدایت بازوی زنان کودتای سبز متهم بود که البته پیش از محاکمه از کشور گریخت.

مصاحبه های عبادی و حلقه نزدیکش در بی بی سی و نیز دعوت زنان به حضور در صحنه اغتشاشات بسیار معروف است.

اما واکنش سرد زنان و دختران به خواسته های عبادی از جمله کشف حجاب در 17 دی نشان از عدم اقبال وی در جامعه دارد، لذا حلقه فمینیستی عبادی برای ادامه راه تنها محل بسط و اجرای افکار خود را دانشگاه دیده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد