سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

واکنش سید حسن خمینی به نشریه "همت"

امروز چاپ دوم شماره جدید نشریه همت در روزنامه فروشی سر خیابان چهارمردان قم برای خیلی ها جلب توجه می کرد. تصویر بزرگ هاشمی رفسنجانی و در اطراف آن تصاویر بزرگان انقلاب. از بزرگان حوزه همچون آیت الله جوادی آملی و آیت الله امینی وآیت الله جواد فاضل لنکرانی و حجت الاسلام طباطبایی استاد اخلاق معروف گرفته تا فعالان سیاسی. تصویر حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی هم بالا در کنار لوگو نشریه به چشم می خورد. شماره پیشین این نشریه که پیش از انتخابات منتشر شده بود، به موضوع «احمدی نژاد کُشون» پرداخته و بر اساس این تئوری منتشر شده بود که جمعی از بزرگان به مدیریت هاشمی، قصد زمین زدن احمدی نژاد را دارند.

کنار روزنامه فروشی که معمولا افراد مختلف می آیند و روزنامه ها را نگاه می اندازند، بحث سیاسی داغ بود. یک روحانی و یک جوان مذهبی با هم بحث می کردند و بقیه هم گوش می کردند. بحث این دو نفر و دیگران نشان می داد که در دیدگاه های اقشار مذهبی ساکن قم هم تفاوت ها و تنوع های زیادی وجود دارد.

در کلاس آیت الله سید علی محقق داماد، این نشریه را به حاج حسن آقای خمینی نشان دادم. حاج آقا تبسمی کرد و گفت که قبلا دیده است. سید حسن آقا بعدش گفت:«اینها نمی فهمند که به نفع آقای هاشمی کار می کنند نه به ضررش.» حاج حسن آقا گفت:«خب این که غیر از من، همه آدم حسابی ها را در کنار آقای هاشمی قرار داده اند به ضررشان است.

نظرات 2 + ارسال نظر
من سیاسی نیستم یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:51 ب.ظ http://crazydog.blogsky.com

اسمت رو از دانشجو به جنگجو تغییر بدهُچون روحیه توحش و جنگ طلبی و آدم کشی در پست هات کاملا پیداست...
اسم دانشجو را بیش از این به گند نکش...!
سلام من را به امام خامنه ای برسان!

واقعیات از دیدگاه شما صلح طلبان :)) توحش است
آره ما آدم کشیم چون شخصیت دروغین افرادی مانند خاتمی سورسی و موسوی وطن فروش رو را که علیه امام حسین قیام کردند را کشتیم و شخصیت واقعی انان را رو کردیم...

در همین سریال کمدی چنان آبرویی از شما خواهد رفت که فریادهای تو و کواکبیان + دروغ های موسوی و اطاعت راه به جایی نخواهد برد

سلام من رو هم به امامBBC+امام VOA+امام رجوی برسان .........

اگه یکم دیگه فریاد بزنی از وسط .. می خوری :)

301040 یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:57 ب.ظ http://301040.blogsky.com

سلام.
آقا یه انتقاد برادرانه...
وقتی می نویسی بالای صفحه: "دانشجوی با بصیرت" این خیلی بده. شما از کجا می دونی بصیرت داری؟ مگه بصیرت سنج در اختیار داری؟ از خدا بترس. شاید اتفاقا بصیرت نداشته باشی.
البته من همچین اتهامی بهت وارد نمی کنم، فقط بد نیست اگر انقدر مطمئن نباشی.
من رو هم دعا کن برادر محترم
یالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد