سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

دلسوزی فرح برای روحانیون خداشناس ایرانی

هرچند تاکنون خانواده شاه فراری و جنایتکار ایران، رهنمودهای فراوانی را برای سعادت ملت ایران از اروپا و آمریکا صادر کرده بودند اما توصیه به روحانیون، آخرین و جدیدترین این پیام‌هاست.

به گزارش پارسانیوز ، فرح پهلوی در گفتگو با بخش فارسی رادیو امریکا با ادعای اینکه شاه فراری ایران برای جلوگیری از کشتار مردم، از کشور خارج شده بود، با اشاره به سالروز فرار وی از کشور، به توصیف روحیات لطیف شاه برای جلوگیری از کشته شدن مردم پرداخت.

فرح پهلوی هرچند انبوه شهدا و مجروحین دوران انقلاب را فراموش کرده بود، در ادامه این تفاسیر جالب، کثرت گرایی را مهمترین خصوصیت جوانان و زنان ایرانی دانست و افزود: چون آنها کثرت گرا هستند مطمئنم به آرزوهای خود خواهند رسید!

همسر سوم محمدرضا شاه در این مصاحبه نتوانست به موعظه روحانیون کشورمان هم نپردازد و اضافه کرد: می‌دانم خیلی از روحانیون پاک‌نهاد و خداشناس هستند که خودشان از این اوضاع ناراحتند چراکه لطمه ای که به مذهب در این اوضاع اخیر زده شده سنگین است !

البته حتما از اهانت به روز عاشورا و اقداماتی از قبیل کف و سوت که در این روز انجام شد، برای فرح پهلوی تعریف نکرده بودند وگرنه قطعا بیشتر برای اسلام دل می‌سوزاند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد