سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

لاریجانی:آقای اوباما برایت متاسفم

رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نقش آمریکا و رژیم صهیونیستی در ترور دانشمند هسته ای ایران،گفت: آقای اوباما باید به حال شما تاسف خورد که از آن همه دعاوی انسان دوستانه و تغییرات، امروز همان چهره عقب افتاده جنگ طلب و اقدامات تروریستی از شما باقی مانده است.



به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا،"علی لاریجانی" در سخنان پیش از دستور جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس با بیان اینکه روز گذشته شهادت استاد گرانقدر دکتر علیمحمدی ملت ایران را متاثر کرد، گفت: ترور ناجوانمردانه فیزیکدان برجسته اتمی دردآور بود و به خانواده و همکاران دانشگاهی ایشان تسلیت و تعزیت عرض می کنیم.
وی افزود: به فاصله چند ساعت، یک گروه سلطنت طلب بی هویت که در آمریکا تحت سیطره "سیا" روزگار می گذراند طی اطلاعیه ای اقدام تروریستی را به گردن گرفتند.
لاریجانی اظهار داشت: شاید سازمان سیای آمریکا و رژیم صهیونیستی تصور کردند که با این اطلاعیه بی سروته می توانند رد گم کنند.
وی گفت:به ما اطلاعات روشنی از چند روز قبل رسیده بود که سرویس های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با همکاری سیا به دنبال عملیات تروریستی در تهران هستند.
رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شاید تصور می کردند با توجه به برخی مشاجرات داخلی، مجال برای چنین اقداماتی یافته اند و می توانند هم استادان دانشگاه را نگران کنند و هم به کارهای تحقیقاتی هسته ای کشور لطمه وارد کنند .
وی گفت: تمسک عجولانه ایالات متحده و رژیم صهیونیستی به چنین گروه بی هویتی به عنوان پوشش عملیاتی خود، افتضاح جدیدی برای آقای اوباماست.
لاریجانی افزود: فرض می کنیم شما توانستید حداقل خود را با این اطلاعیه ی گروه بی هویت سرگرم کنید، حالا در مقابل سوال دیگری قرار می گیرید که چرا این گروه تروریست را در ایالات متحده پذیرایی می کنید.
رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم یادآور شد: مگر سال ها فریاد مبارزه با تروریست سر نمی دادید، و چند جنگ در منطقه ما با ایجاد ادعاهای دروغین تحمیل نکردید، پس چگونه کشور خود را لانه تروریست ها کرده اید.
وی خطاب به رییس جمهوری ایالات متحده آمریکا، گفت: آقای اوباما خیلی باید به حال شما تاسف خورد که از آن همه دعاوی انسان دوستانه و تغییرات امروز همان چهره عقب افتاده جنگ طلبی و اقدامات تروریستی گذشته از شما باقی مانده است.
لاریجانی افزود: شما خوب می دانید این اقدامات کثیف از نظر عملیاتی سبک و ساده است و بد سرنوشتی را در این حرکت ماجراجویانه برای خود آغاز و عملا اقدامات تروریستی را ترویج کرده اید.
وی یادآور شد: البته ایالات متحده از صدر پیروزی انقلاب اسلامی از همه ی روش ها در مقابله با ملت ایران از اقدامات جدایی طلبانه و کمک به گروه های تروریستی و جنگ تحمیلی در ابتدای انقلاب گرفته تا ماجراجویی های مختلف از جمله از مسئله هسته ای ایران استفاده کرد.
لاریجانی خطاب به آمریکایی ها،گفت: در سال های اخیر هر آن چه توانستید در جهت سنگ اندازی در موضوع هسته ای ایران دریغ نکردید.
وی با اشاره به تلاش های آمریکاییان در مسیر موضوع هسته ای ایران اظهار داشت: در ظاهر قیافه حق به جانب گرفتند و از همه نهادهای بین المللی بهره جستند تا در اراده ملت ایران در جهت پایداری در موضوع هسته ای خلل وارد نمایند.
وی گفت: از سیاست مفتضح چماق و هویج استفاده کردند تا ملت ایران را خسته کنند گاه از مذاکره سخن گفتند، گاه قطعنامه صادر کردند. هر روز با نوعی بازی دیپلماتیک، خواست رژیم صهیونیستی را عملی کردند.
لاریجانی گفت: حال بعد از ناکامی همه این روش های خصمانه به حذف فیزیکی دانشمندان هسته ای ایران روی آوردند.
وی افزود: خواهید کرد که این اقدامات تروریستی نیز نتیجه نخواهد داشت و ملت ایران با اراده محکم تر از دستاوردهای هسته ای کشور صیانت خواهد کرد.
رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اما این نقطه سیاه در پرونده جنایان آمریکا نسبت به ملت ایران ثبت خواهد شد و معلوم نیست این ماجراجویی پایان مناسبی برای شما داشته باشد.
وی گفت: هم زمان وزیر امور خارجه آمریکا هشدار دادند که تحریم های آتی علیه ایران گروه کوچکی از تصمیم گیرندگان را در بر می گیرد که آنها روابط سیاسی و تجاری با هم دارند و این راه، راه هوشمندتری برای تحریم ها است.
لاریجانی با بیان این جمله دو پهلو که "انصافا هوشمندی و ذکاوت از سرتاپای این سخنان می بارد"، ادامه داد: چه قدر از مسایل ایران بیگانه هستید شاید همین مقدار نقد سخنان شما به منفعت ما نباشد، بهتر است همین راه هوشمندانه را بروید و مطمئن باشید ایران روش مشابه شما را دنبال نمی کند بلکه شما را در مقابل شوک های منافع ملی آمریکا قرار می دهد.
وی گفت: سخنان نسنجیده و سخیفی هم سناتور مک کین و لیبرمن درباره حوادث ایران زدند که با حرف های سبک رییس جمهوری آمریکا که گفته بود مردم ایران حتی در روزهای مذهبی با مشت آهنین رو به رو شدند از نظر محتوایی به هم نزدیک است.
رییس فراکسیون اصولگرایان اظهار داشت: این امر نشان می دهد دو جناح حاکمیت آمریکا در مقابله با منافع ملی ایرانیان کاملا هم موضع و در یک راستا عمل می کنند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد