سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

سربازان جنگ نرم

امام خمینی(ره): ما مرد جنگیم .

قتل ورزشکار برجسته توسط پلیس انگلیس

پایگاه اینترنتی روزنامه تلگراف انگلیس در گزارشی نوشت: پلیس این کشور شب گذشته با حمله به یک جوان ورزشکار بدنساز و استفاده پیاپی از دستگاه شوک الکتریکی، وی را به قتل رساند.

بنابر این گزارش، نیروهای پلیس، «دیل برنز» ورزشکار بدنساز ۲۷ ساله انگلیسی را به جرم شکستن اموال شخصی‌اش بازداشت کردند و سپس وی را با گاز فلفل و دستگاه شوک الکتریکی به قدرت ۵۰ هزار ولت هدف قرار دادند که در نتیجه صدمات ناشی از آن، این ورزشکار برجسته انگلیسی به قتل رسید.


کمیسیون شکایات از پلیس انگلیس با هدف طبیعی جلوه دادن حادثه گفته است: تحقیقات در رابطه با مرگ برنز که پدر دو کودک نیز بوده و مشارکت فعالی در مسابقات مختلف بدنسازی انگلستان داشته را آغاز کرده است.

در همین حال، «نسیم مالک» کمیسیونر کمیسیون شکایات از پلیس انگلیس گفت: در جریان این حادثه، یک مامور پلیس با دستگاه شوکر چندین بار وی را هدف قرار داد و یک مامور دیگر نیز با گاز فلفل به او حمله کرد.


این گزارش حاکی است، برنز به دلیل شدت جراحات وارده، به بیمارستان «فیورنس جنرال» منتقل شد اما پس از گذشت یک ساعت درگذشت و این در حالی است که تندروی‌های پلیس در برخورد با متهمان موضوعی است که طی روزهای اخیر، به وفور به چشم می‌خورد.

گفتنی است پلیس انگلیس در واکنش به آشوب‌های اخیر، دو جوان ۲۱ و ۲۲ ساله را به خاطر فعالیت در فیس‌بوک به ۴ سال زندان محکوم کرده است.

امروز نیز سایت اینترنتی «فریدام پرس» گزارش داد: پلیس انگلیس در اقدامی غیرقانونی، با حمله به دفتر روزنامه محبوب و انتقادی «اتونومیست»، ضمن دستگیری روزنامه‌نگاران این روزنامه، اموال آن را توقیف کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد